Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Робота над задачами

1) № 634 (фронтально).

 

2) № 635 (складання плану розв’язання, далі — самостійне розв’язання задачі складанням виразу).

 

3) Колективне розв’язання задачі № 636.

1 000 : 100 — стільки разів по 100 км вміщається у 1 000 км;

36 · (1 000 : 100) — стільки літрів пального за нормою мав витрати шофер на шляху в 1000 км;

31 · (1 000 : 100) — стільки літрів пального він витратив у новому режимі роботи;

36 · (1 000 : 1 000) - 31 · (1 000 : 100) — стільки літрів пального шофер зекономить на шляху в 1 000 км.

Слід вказати на більш зручний спосіб розв’язання задачі:

(36 - 31) · (1 000 : 100)

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 638, 639.



 

 

Тема. Дроби. Повторення матеріалу про частини

Мета: повторити утворення частин; розв’язання задач на знаходження частини числа та числа за його частиною; опрацювати складену задачу, яка містить знаходження частини числа.

Обладнання: картки для усної лічби, малюнки квадратів.

ПЛАН УРОКУ


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  7. II. Розвиток математичних знань учнів.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Підсумки уроку | I. Контроль і закріплення знань учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.