Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



I. Актуалізація знань учнів

1. Вступне слово учителя

— Ми продовжуємо працювати над багатоцифровими цифрами. Сьогодні я пропоную вам здійснити подорож. Дуже давно мореплавці відкривали нові землі. Ми теж попливемо відкривати нову землю, ми самі дамо їй назву.

Перед нами — карта нашої подорожі. Ось корабель, на якому ми попливемо. У кожної команди мандрівників повинен бути капітан. Наш капітан марія (найкращий математик у класі) сидить за першою партою. Всі учні, які сьогодні будуть відповідати на уроці, сідають до неї, отримують теоретичні питання й відповідають на них. Капітан перевіряє правильність відповіді й дає вам кружечок: зелений — відповідь правильна, червоний — відповідь неправильна. У кінці уроку, враховуючи ваші кружечки, я назву ваші оцінки.

1) Гра «Мовчанка»

 

 

4. Розв’язання прикладів

— Далі наш шлях веде до берегів Африки. Там у лісах живуть мавпи, а у водах ріки Ніл плавають великі крокодили. Щоб безпечно пройти лісами й пропливти рікою, розв’яжемо приклади (№ 610 з коментуванням, № 611 — самостійно), які пропонує нам мавпочка Чічі.


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 1311

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних умінь учнів | II. Розвиток математичних умінь учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.035 сек.