1. Фронтальна робота над задачею № 605 (на дошці робиться креслення)
2. Робота над задачею № 606: креслення схеми задачі, колективне складання плану розв’язання та виразу до задачі
Фізкультхвилинка
4. Самостійне розв’язання прикладів № 604 за варіантами
5. Розв’язання рівнянь (для кожного ряду учнів пропонується рівняння)
x · 2 = 14 850
x : 2 = 14 850
х - 2 = 14 850
6. Колективне розв’язання прикладів з подальшою перевіркою оберненою дією
20 700 - 9 478
817 : 43
36 · 23
9 765 + 91 807
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 608, 609.
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Задачі на зустрічний рух. Розгортка прямокутного паралелепіпеда
Мета: формувати в учнів уміння виконувати письмове ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові, складати й розв’язувати задачі на зустрічний рух; обчислювати площу розгортки прямокутного паралелепіпеда; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: креслення для умов задач, картки для усної лічби; розгортка прямокутного паралелепіпеда.