II. Розвиток математичних знань.
1. Робота над задачами.
а) Колективна робота над задачею № 623. Задачу учні розв'язують усно.
(Відповіді: 1) 180 кг; 2) 960 кг; 3) 2 рази; 4) 510 кг; 5) на 30 кг.)
б) Фронтальна робота над задачею № 622.
Задачу розв'язати двома способами за планами. Потім вирази порівняти.
Перший спосіб
План
1) Яку відстань подолав перший літак за 2 год?
2) Яку відстань подолав другий літак за 2 год?
3) 3 якою швидкістю летів другий літак?
Другий спосіб
План
1) Яка швидкість зближення літаків?
2) 3 якою швидкістю летів другий літак?
Порівняння способів розв'язування задачі.
(2560 - 620 • 2) : 2 = 660 (км/год); 2560 : 2 - 620 = 660 (км/год в)
Задачу № 624 розв'язати фронтально.
Учні складають вираз.
48 : (14 + 10) = 2 (год)
2. Знаходження значень виразів.
1) Вправа 625
Якщо k = 3, то 15750 : k = 15750 : 3 = 5250
2) Самостійне розв'язування вправ 620 і 621 (за варіантами).
Вправа 620. (Відповідь: 5603; 11507.)
Вправа 621. (Відповідь: 92655; 18531.)
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|