Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних знань.

1. Робота над задачами.

а) Колективна робота над задачею № 623. Задачу учні розв'язують усно.

(Відповіді: 1) 180 кг; 2) 960 кг; 3) 2 рази; 4) 510 кг; 5) на 30 кг.)

б) Фронтальна робота над задачею № 622.

Задачу розв'язати двома способами за планами. Потім вирази порівняти.

Перший спосіб

План

1) Яку відстань подолав перший літак за 2 год?

2) Яку відстань подолав другий літак за 2 год?

3) 3 якою швидкістю летів другий літак?

Другий спосіб

План

1) Яка швидкість зближення літаків?

2) 3 якою швидкістю летів другий літак?

Порівняння способів розв'язування задачі.

(2560 - 620 • 2) : 2 = 660 (км/год); 2560 : 2 - 620 = 660 (км/год в)

Задачу № 624 розв'язати фронтально.

Учні складають вираз.

48 : (14 + 10) = 2 (год)

2. Знаходження значень виразів.

1) Вправа 625

Якщо k = 3, то 15750 : k = 15750 : 3 = 5250

2) Самостійне розв'язування вправ 620 і 621 (за варіантами).

Вправа 620. (Відповідь: 5603; 11507.)

Вправа 621. (Відповідь: 92655; 18531.)


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 838

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І Контроль, корекція та закріплення знань. | III. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.