Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних знань.

1. Знаходження площі прямокутника.

1) Задача № 498.

2) Задача №499.

Учитель креслить план першої ділянки на дошці і робить фронталь­ний розбір задачі, після чого один учень записує на дошці дії з пояс­ненням, а решта — у зошитах. Другий план учні самостійно розглядають у підручнику і записують розв'язання.

(Від­повідь: 30м2, 40м2; 20м2.)

3) Фронтальна робота над задачею № 500. Аналіз задачі вчитель про­водить від запитання. (Відповідь: 4 кг.)

4) Задача №501.

Під час повторення умови вчитель малює на дошці схему.

(Відповідь: 640 м2.)

2. Складання виразів та знаходження їх значень.

Вправу № 503 виконати коментовано.

Вправу № 502 виконати самостійно за варіантами.

Варіант 1 — перший стовпчик,

Варіант 2 — другий. (Відповідь: 50744; 51658; 119910. 847.)


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 874

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | III. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.