Учитель креслить план першої ділянки на дошці і робить фронтальний розбір задачі, після чого один учень записує на дошці дії з поясненням, а решта — у зошитах. Другий план учні самостійно розглядають у підручнику і записують розв'язання.
(Відповідь: 30м2, 40м2; 20м2.)
3) Фронтальна робота над задачею № 500. Аналіз задачі вчитель проводить від запитання. (Відповідь: 4 кг.)
4) Задача №501.
Під час повторення умови вчитель малює на дошці схему.
(Відповідь: 640 м2.)
2. Складання виразів та знаходження їх значень.
Вправу № 503 виконати коментовано.
Вправу № 502 виконати самостійно за варіантами.
Варіант 1 — перший стовпчик,
Варіант 2 — другий. (Відповідь: 50744; 51658; 119910. 847.)