Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Гра "Замкни коло".

Учні двох команд, в кожній з яких по 7 чоловік, по черзі ідуть до дошки, виконують одну дію і вписують результат у відповідний круже­чок. Команда, учень якої першим впише відповідь в останній кружечок, виграє (за умови, що всі кружечки заповнені правильно).

2) Суму чисел 75 і 15 зменшити на різницю цих чисел (40); добуток чисел 25 і 5 зменшити на їх різницю. (105.)

3) Знайти периметр і площу квадрата, довжина сторони якого 9 дм. (36 дм; 81 дм2)

4)* Знайти довжину сторони квадрата, якщо площа його 16 м2? 25 м2? (Учні міркують так: треба знайти таке число, яке при множенні само на себе дає 16. (25). Це число 4 (5).)

2. Завдання для опитування (диференційовано).

Задача. Площа присадибної ділянки 48 а. Двір займає ділянки, сад - ділянки. Решту площі займає город. Знайти площу городу.

Картка 1 (високий рівень)

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням. Склади вираз.

Перевір за схемою: o-(o:o + o:o).

2) Додатково дізнайся, на скільки арів площа городу більша від пло­щі саду.

Картка 2 (достатній рівень)

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням.

2) Склади вираз за схемою: o — (o:o +o:o).

Картка 3 (середній та початковий рівень)

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням за планом.

а) Скільки арів займав двір?

б) Яка площа саду?

в) Яка площа двору і саду разом?

г) Яка площа городу?


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 673

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Підсумок уроку. | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.