Учні двох команд, в кожній з яких по 7 чоловік, по черзі ідуть до дошки, виконують одну дію і вписують результат у відповідний кружечок. Команда, учень якої першим впише відповідь в останній кружечок, виграє (за умови, що всі кружечки заповнені правильно).
2) Суму чисел 75 і 15 зменшити на різницю цих чисел (40); добуток чисел 25 і 5 зменшити на їх різницю. (105.)
3) Знайти периметр і площу квадрата, довжина сторони якого 9 дм. (36 дм; 81 дм2)
4)* Знайти довжину сторони квадрата, якщо площа його 16 м2? 25 м2? (Учні міркують так: треба знайти таке число, яке при множенні само на себе дає 16. (25). Це число 4 (5).)
2. Завдання для опитування (диференційовано).
Задача. Площа присадибної ділянки 48 а. Двір займає ділянки, сад - ділянки. Решту площі займає город. Знайти площу городу.
Картка 1 (високий рівень)
1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням. Склади вираз.
Перевір за схемою: o-(o:o + o:o).
2) Додатково дізнайся, на скільки арів площа городу більша від площі саду.
Картка 2 (достатній рівень)
1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням.
2) Склади вираз за схемою: o — (o:o +o:o).
Картка 3 (середній та початковий рівень)
1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням за планом.