Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних знань.

1. Перевірка розв'язання виразу і пояснення порядку виконання дій.

41507 – (12387 – 31595 : 71) = 29565

2. Вправа №947. (Відповідь: 27; 17466.)

3. Задача №949.

Після заповнення таблиці колективно учні з високим рівнем знань розв'язують задачу самостійно, решта — коментовано.

1) 6 : 2 = 3 (дн.) — потрібно Коту, щоб пофарбувати 300 м паркану;

2) 300 : 6 = 50 (м) — паркану може пофарбувати Жабеня за один день;

3) 300 : 3 = 100 (м) — паркану може пофарбувати Кіт за один день;

4) 100 + 50 = 150 (м) — паркану можуть пофарбувати разом Кіт і Жабеня за 1 день;

5) 300 : 150 = 2 (дн.) — за стільки часу вони пофарбують паркан, пра­цюючи разом.

4. Задачу 948 учні розв'язують самостійно складанням виразу.

3 • (30 · 15) = 2250 (кг)

5. Перше рівняння вправи № 950 розв'язати із записом на дошці.

х – (23603 + 9850) = 16000

х – 33453 = 16000

х = 16000 + 33453

х = 49453

49453 - (23603 + 9850) = 16000

Друге — коментовано. Звернути увагу учнів на оформлення записів та необхідність проведення перевірки письмово, (х = 67)

ІІІ. Підсумок уроку.

Усно.

100 – 81 : 9 + (10 – 8 + 49 : 7) = 100

 


Картка 1

1. 80 кг048 г : 16 – 25 кг721 г: 89

2. Розв'яжи задачу усно, запиши лише відповідь.

Першу годину автомобіль їхав із швидкістю 50 км/год, а наступні 2 год — із швидкістю 80 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Картка 2

1.38 т 228 кг : 76

2. Розв'яжи задачу.

За першу годину літак пролетів 650 км, а за другу — 800 км. Знайди середню швидкість літака за цей час.

Картка 1

1. 80 кг048 г : 16 – 25 кг721 г: 89

2. Розв'яжи задачу усно, запиши лише відповідь.

Першу годину автомобіль їхав із швидкістю 50 км/год, а наступні 2 год — із швидкістю 80 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Картка 2

1.38 т 228 кг : 76

2. Розв'яжи задачу.

За першу годину літак пролетів 650 км, а за другу — 800 км. Знайди середню швидкість літака за цей час

Картка 1

1. 80 кг048 г : 16 – 25 кг721 г: 89

2. Розв'яжи задачу усно, запиши лише відповідь.

Першу годину автомобіль їхав із швидкістю 50 км/год, а наступні 2 год — із швидкістю 80 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Картка 2

1.38 т 228 кг : 76

2. Розв'яжи задачу.

За першу годину літак пролетів 650 км, а за другу — 800 км. Знайди середню швидкість літака за цей час

Картка 1

1. 80 кг048 г : 16 – 25 кг721 г: 89

2. Розв'яжи задачу усно, запиши лише відповідь.

Першу годину автомобіль їхав із швидкістю 50 км/год, а наступні 2 год — із швидкістю 80 км/год. Знайди середню швидкість автомобіля за цей час.

Картка 2

1.38 т 228 кг : 76

2. Розв'яжи задачу.

За першу годину літак пролетів 650 км, а за другу — 800 км. Знайди середню швидкість літака за цей час

 


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зведення до одиниці. Складання і розв'язування нерівностей (№№ 953-961).

Мета. Вправляти учнів у знаходженні значень виразів на сумісні дії з ба­гатоцифровими числами. Удосконалювати вміння учнів розв'язу­вати задачі на зведення до одиниці. Вчити складати і розв'язувати нерівності.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 1141

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Контроль, корекція та закріплення знань. | Зміст уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.