Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст уроку

1. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) 3 ц : 30 кг (10); 3 ц : 30 (10кг);

3 ц : 5 кг (60); 3 ц - 5 кг (295кг)

2) Вправа № 956. (7000)

3) Периметр прямокутника 100 м, а його довжина — 30 м. Знайти площу прямокутника. (600 м2)

2. Завдання для опитування (за вибором учня).

Картка 1

Відстань між містом і селом 36 км. З міста в село кінь біг зі швид­кістю 12 км/год. Назад він повертався з вантажем зі швидкістю 6 км/год. Яка середня швидкість коня?

Вказівка. Знайди всю відстань, яку пройшов кінь, і весь час, за який він подолав цю відстань. (Відповідь: 8 км/год.)

2 Обчислити. 27м : 90 см (30)

Картка 2

1. Автомобіль їхав 2 год зі швидкістю 100 км/год і 3 год — зі швидкістю 70 км/год. З якою середньою швидкістю рухався автомобіль? (Відповідь: 82 км/год.)

2. Обчислити. 3 кг 910 г • 28 (109 кг 480 г)

II. Розвиток математичних знань.

1. Задача № 957. Короткий запис.

За таблицею учні записують розв'язання самостійно. Учні із високим рівнем знань розв'язують задачу виразом.

506 : 23 • 2 · 18 = 792 (ц)

2. Учні із високим рівнем знань задачу № 958 складають і розв'язують самостійно складанням виразу, решта — після колективного складання задачі розв'язують її коментовано.

1) 28 • 7 = 196 (ц) — проса зібрали з другої ділянки;

2) 460 - 196 (ц) = 264 (ц) — проса зібрали з першої ділянки;

3) 264 : 12 = 22 (га) — площа першої ділянки. Вираз. (460 – 28 • 7) : 12 = 22(га)

3. Вправа № 959 виконується колективно.

а) 500 + а > 1200.

Якщо а = 700, то 500 + а= 1200. Якщо а > 700, то 500 + а > 1200.

б) Якщо а = 300, то 500 - а = 200. Якщо а > 300, то 500 - а < 200.

4. Вправу 953 виконати із записом на дошці.

5. Вправу 954 виконати по варіантах.(Відповідь:288кг; 438г; 2м 34см;5м 46см).

6. Вирази вправи № 955 учні обчислюють самостійно (31752; 1398)

III. Підсумок уроку.

2500 збільшили у 4 рази, потім результат зменшили у 1000 разів. Яке число одержали? (10)


Картка 1

Відстань між містом і селом 36 км. З міста в село кінь біг зі швид­кістю 12 км/год. Назад він повертався з вантажем зі швидкістю 6 км/год. Яка середня швидкість коня?

Вказівка. Знайди всю відстань, яку пройшов кінь, і весь час, за який він подолав цю відстань.

2 Обчислити. 27м : 90 см

Картка 2

1. Автомобіль їхав 2 год зі швидкістю 100 км/год і 3 год — зі швидкістю 70 км/год. З якою середньою швидкістю рухався автомобіль?

2. Обчислити. 3 кг 910 г • 28

Картка 1

Відстань між містом і селом 36 км. З міста в село кінь біг зі швид­кістю 12 км/год. Назад він повертався з вантажем зі швидкістю 6 км/год. Яка середня швидкість коня?

Вказівка. Знайди всю відстань, яку пройшов кінь, і весь час, за який він подолав цю відстань.

2 Обчислити. 27м : 90 см

Картка 2

1. Автомобіль їхав 2 год зі швидкістю 100 км/год і 3 год — зі швидкістю 70 км/год. З якою середньою швидкістю рухався автомобіль?

2. Обчислити. 3 кг 910 г • 28

Картка 1

Відстань між містом і селом 36 км. З міста в село кінь біг зі швид­кістю 12 км/год. Назад він повертався з вантажем зі швидкістю 6 км/год. Яка середня швидкість коня?

Вказівка. Знайди всю відстань, яку пройшов кінь, і весь час, за який він подолав цю відстань.

2 Обчислити. 27м : 90 см


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. підсумки уроку
  12. III. Підсумки уроку




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | Картка 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.