Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 2

1. Автомобіль їхав 2 год зі швидкістю 100 км/год і 3 год — зі швидкістю 70 км/год. З якою середньою швидкістю рухався автомобіль?

2. Обчислити. 3 кг 910 г • 28

Картка 1

Відстань між містом і селом 36 км. З міста в село кінь біг зі швид­кістю 12 км/год. Назад він повертався з вантажем зі швидкістю 6 км/год. Яка середня швидкість коня?

Вказівка. Знайди всю відстань, яку пройшов кінь, і весь час, за який він подолав цю відстань.

2 Обчислити. 27м : 90 см

Картка 2

1. Автомобіль їхав 2 год зі швидкістю 100 км/год і 3 год — зі швидкістю 70 км/год. З якою середньою швидкістю рухався автомобіль?

2. Обчислити. 3 кг 910 г • 28


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Сумісні дії з багатоцифровими числами. Розширені задачі на зна­ходження суми двох добутків. Складання та розв'язування рівнянь. Ділення іменованих чисел (№№ 962—969).

Мета. Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Удосконалювати вміння розв'язу­вати задачі на знаходження суми двох добутків. Вчити складати та розв'язувати рівняння, ділити іменовані числа.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Вправа 962.

2) 1 кг : 5 г (200); 1 год – 1 хв (59 хв); 1 рік – 1 доба (364 доби);

1 м : 5 см (20); 1 доба – 1 год (23 год); 1 тиждень – 1 доба (6 діб).

3) Назвати числа, пропущені в таблиці.

Довжина 10 м 12 м 15 м 6 м 10 м
Ширина 8 м 8 м 9 м ? 5 м
Периметр 28 м 20 м
Площа 24 м2 70 м2 16 м2

Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 707

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст уроку | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.