МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.Документів, які знаходяться в особовій справі ОПИС
У разі необхідності вилучення документа з особової справи працівник кадрів робить в описі відповідну позначку: ким вилучено документ і з якої причини. Вилучати документ з особової справи з метою знищення забороняється. У процесі підготовки справи до передачі в архів у описі робиться запис про кількість аркушів цифрами та словами, ставиться підпис відповідальної особи із зазначенням займаної нею посади та вказується дата. Нинішній стан автоматизації управління персоналом в системі державної служби характеризується використанням окремих комп’ютерних систем автоматизації кадрового обліку, які дозволяють вести особові картки державних службовців в електронному вигляді, а також передавати цю інформацію для зберігання та аналітичної подальшої обробки до Головного управління державної служби України та її територіальних органів. Основою системи автоматизації кадрового обліку в органах державної влади України є система „Картка”. Загальні засади створення та впровадження комп’ютерної системи обліку державних службовців „Картка” викладені в Програмі кадрового забезпечення державної служби, затвердженій Указом Президента України від 10.11.1995 р. № 1035/95. Розробка системи „Картка” в рамках Єдиної державної комп'ютерної системи „Кадри” здійснена на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 21.08.1997 р. № 918. Згідно з Порядком ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998 р. № 731, та Типовим положенням про кадрову службу органу виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.1996 р. № 912, керівниками кадрових служб забезпечується функціонування та супроводження системи „Картка” в усіх органах виконавчої влади. Порядок її актуалізації та надання інформації з неї до центральної бази даних визначений наказом Головдержслужби України від 07.07.2009 р. № 183, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.07.2009 р. за № 706/16722. Нацдержслужбою також розроблені методичні рекомендації щодо застосування Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади та зразків оформлення документів особових справ. Мета Програми: · програмно-інформаційне забезпечення підвищення ефективності діяльності державних органів з питань кадрового обліку · надання державним службовцям послуг щодо підвищення кваліфікації, з соціальних питань тощо на основі комплексної обробки та аналізу оперативних, нормативно-правових, експертних та статистичних даних · створення Єдиного державного інформаційного простору для обліку державних службовців · підвищення рівня інтеграції даних та впровадження сучасних інформаційних технологій підтримки прийняття рішень Основні завдання системи „Картка”: · поліпшення обліку даних, що стосуються державних службовців; · удосконалення схеми збирання інформації про стан кадрового забезпечення державної служби; · впровадження інформаційно-аналітичних засобів в усіх ланках державної служби; · удосконалення системи навчання державних службовців на основі дистанційного навчання; · реалізація контрольно-аналітичних процедур щодо забезпечення державної служби; · проведення системних досліджень процесів в кадровій роботі та з питань державної служби в Україні. Основні функції системи · Особові картки; · Штатний розпис; · Пошукові підсистеми; · Державні форми звітності; · Адміністрування; · Обмін даними; · Захист інформації; · Ведення класифікаторів. Підсистема особових карток забезпечує ведення наступних розділів П-2ДС: · орган, посада, ранг; · загальні відомості; · освіта; · науковий ступінь, вчене звання; · володіння мовами, праці, винаходи, сім'я; · стаж, прийняття на держслужбу; · продовження терміну, просування; · відпустки; · стягнення; · нагороди; · почесні звання, заохочення; · зарахування до кадрового резерву; · підвищення кваліфікації; · відомості про атестацію; · депутатська, громадська діяльність; · військовий облік, додаткові відомості; · відомості про пільги (інваліди, ЧАЕС тощо); · трудова діяльність, звільнення. Підсистема також забезпечує можливість занесення особових карток до електронного архіву, збереження та аналіз архівних карток, формування звітів та довідок за даними, що зберігаються в архіві. Реалізована можливість переведення карток, що знаходяться в архіві, до актуальної бази даних. Система генерує наступні звіти: · звіт по формі 9-ДС, 6-ПВ; · біографічна довідка; · нагородний лист; · атестаційний лист; · звіт про проведення атестації; · звіт про продовження перебування на посаді; · звіт про підвищення рангу державних службовців · стаж роботи загальний, держслужби. Одним із дієвих засобів підвищення ефективності роботи будь-якої установи вважається у наш час широкомасштабне застосування нових інформаційних технологій. Сучасні засоби комп'ютерної техніки й техніки зв'язку в сполученні з новими технологіями вводу, збереження і обробки інформації дозволяють значно підвищити продуктивність праці та якість результату не тільки на основних виробничих процесах, а й при прийнятті рішень. Не є винятком і державна служба. Цим пояснюється та велика увага, яка останнім часом приділяється керівництвом Нацдержслужби питанням інформатизації у сфері кадрового обліку. Висновки: Документація з особового складу – це та документація, яка утворюється в більшості своїй у результаті роботи з кадрами установ, підприємств і організацій з їхнього підбору, розстановці по посадах, просуванню, підготовці, перепідготовці, вихованню. Ця документація виникає, які тільки людина з’являється на світ і супроводжує її все життя, утворюючись з різних причин, характеризуючи правові, трудові, службові та інші взаємовідносини окремих осіб з державними, суспільними, кооперативними установами, організаціями і підприємствами. Службові документи з особового складу є підставою для видачі громадянам документів, що посвідчують їх особу, свідчать про їх посаду, які слугують часом підставою для отримання різних пільг, пенсій і т. п. Документація з особового складу використовується насамперед з довідковою метою, її облік і порядок зберігання повинні бути поставлені зразково. Найбільш характерною рисою цієї документації є те, що вона завжди відображає діяльність конкретних осіб, тобто є іменною документацією. Не випадково документація з особового складу лежить в основі фондів особистого походження. Контрольні питання: 1. Яке значення має документація з особового складу в органах державної влади та місцевого самоврядування? 2. Дайте коротку характеристику документація з особового складу сутність, зміст та сферу застосування. 3. Накази як основна форма документування розпорядчої діяльності організації. 4. Трудові книжки, особливості їх заповнення, зберігання та видачі працівникові в результаті звільнення. 5. Особові картки. 6. Особові справи, склад документів, що входять до особової справи. 7. Перерахуйте основні завдання та функції системи „Картка”. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|