III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
— Розгадавши загадки про тварин, дізнаєтесь, у якому природному угрупованні вони живуть.
1) На дорозі лежить квітка, пелюстки згортає. Я хотів її підняти, а вона літає. (Метелик.)
2) Безкостий Макарко перепливає річку шпарко. (Вуж.)
3) Маленький, горбатенький весь луг перерив. (Кріт.)
4) Сіреньке, маленьке, хоч якого кота з місця стягне. (Миша.)
— Де знаходяться луки у нашій міецевості?
— Хто поділиться враженнями про луки?
Хто це звонить молоточками
за кущами, за пеньочками?
Аж співа зелений луг,
аж луна іде навкруг.
Це на ноги для обновки
роблять коники підковки. (В. Ткаченко)
— Це луки — очима поета. А ми на сьогоднішньому уроці розглянемо луки як природолюби і науковці. Тема уроку — "Луки — природне угруповання".
Читайте також: - A. Організація уроку.
- I. Актуалізація знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|