Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.

— Розгадавши загадки про тварин, дізнаєтесь, у якому природному угрупованні вони живуть.

1) На дорозі лежить квітка, пелюстки згортає. Я хотів її підняти, а вона літає. (Метелик.)

2) Безкостий Макарко пере­пливає річку шпарко. (Вуж.)

3) Маленький, горбатенький весь луг перерив. (Кріт.)

4) Сіреньке, маленьке, хоч якого кота з місця стягне. (Миша.)

— Де знаходяться луки у нашій міецевості?

— Хто поділиться враженнями про луки?

Хто це звонить молоточками

за кущами, за пеньочками?

Аж співа зелений луг,

аж луна іде навкруг.

Це на ноги для обновки

роблять коники підковки. (В. Ткаченко)

— Це луки — очима поета. А ми на сьогоднішньому уроці розглянемо луки як природолюби і науковці. Тема уроку — "Луки — природне угруповання".


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. I. Актуалізація знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Осмислення учнями знань. | IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.