Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Природні угруповання рідного краю".

2. Робота в зошитах з друкованою основою

VI. Узагальнення та систематизація знань.

— Що таке природне угруповання?

— На які групи поділяються усі живі організми у природних угрупованнях?

— Які організми називають виробниками? Чому?

— Чому тварин відносять до організмів-споживачів?

— Яка роль організмів-перетворювачів у природному угрупованні?

— Доведіть, що ліс — природне угруповання.

— Які дії людей можуть зруйнувати ліс як природне угруповання?

VII. Підсумок уроку.

— Яку тему ви вивчали на уроці?

— Що вам найбільше запам'яталося?

— Що вас здивувало? Про що хотіли б дізнатися більше?

VIII. Домашнє завдання.

Прочитати статтю "Природні угруповання рідного краю", відповідати на запитання.


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Луки — природне угруповання.

Мета. Формувати в учнів поняття "луки", поняття про тваринний і рослинний світ луків; ознайомити дітей з видами луків; пояснити, яке значення луків в сільськогосподарській діяльності; виховувати естетичні почуття, бережне ставлення до природи.

Обладнання. Гербарій рослин луків, малюнки із зображенням луків.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Природничий диктант.

— У природному угрупованні всі живі організми поділяються на такі три групи ....

— Організми-виробники — це ... .

— Тварини в природному угрупованні є ... .

— Організми-перетворювачі — це ... .

— Назвіть тю два організми лісу, які є виробниками, споживачами і перетворювачами.

2. Індивідуальне опитування (усне).

— Розказати про групу організмів-виробників у природному угру­пованні.

— Розказати про тварин — організмів-споживачів.

— Розказати про значення організмів-перетворювачів в природному угрупованні.

— Описати зв'язки організмів лісу, які є виробниками, споживачами і перетворювачами. Навести приклади.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.