МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
II. Розвиток математичних знань.1. Обчислення периметра і площі прямокутника. 1) Задачу 482 (першу частину) виконати коментовано, другу частину— самостійно з наступною перевіркою. 2) Задачу № 483 учні з високим рівнем знань розв'язують самостійно, решта — під керівництвом учителя. 3) Вимірювання у задачі № 484 виконати колективно, а площу кожного прямокутника учні знаходять самостійно. ( 1) 4 • 4 = 16 (см2); 2) 4 · 3 = 12(см2); 1) 4 • 1 = 4(см2)) 2. Задача № 485. Під час повторення змісту задачі вчитель заповнює таблицю.
— Подивіться на перший рядок таблиці і скажіть, про що ми можемо взнатися. (Скільки булочок з’їдає Карлсон за 1 день.) Вчитель записує квадратик у відповідне місце таблиці. А що можемо дізнатися з другого рядка таблиці? (Скільки булочок може з їсти Фрекен Бок за 1 день.) Вчитель вписує другий квадратик під першим. — Подивіться на третій рядок і скажіть, що нам ще потрібно знати, щоб відповісти на запитання задачі? (Скільки булочок вони з'їдять разом за 1 день.) Якою дією про це можна дізнатися? Вчитель вписує квадрат під двома верхніми. Вираз: 90 : (90 : 10 + 90 : 15) = 6 (дн.) 3. Задача № 486. (48 : (180 : 60) =16 (км/год)) 4. Обчислення значень виразів на сумісні дії (№ 488). Варіант 1 — перший стовпчик. Варіант 2 — другий. (Відповідь: 7368; 513712; 178; 70.) III. Підсумок уроку. — Знайдіть площу і периметр прямокутника, довжина якого 16 м і 10 м. (160м2; 52 м.) № уроку_______ Дата_________ Тема. Одиниці вимірювання площі. Прості і складені задачі, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі (№№ 491-497). Мета. Ознайомити учнів із одиницями вимірювання площі: 1 мм2, 1 см2, 1 дм2, 1 м2, 1 а, 1 га, 1 км2. Вправляти учнів у розв'язуванні простих і складених задач, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі. Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії. Зміст уроку І. Контроль, корекція та закріплення знань. 1. Математичний диктант. 1) Число 9 збільшити на 600 і результат поділити на 3. (203) 2) Суму чисел 90 і 70 збільшити у 10 разів. (1600) 3) Число 2 помножити на 360 і результат зменшити на 500. (220) 4) На скільки 9 т більше, ніж 9 кг; 10 м більше, ніж 10 см? (8 т 991 кг; ум 90 см.) 5) Є два прямокутники. Довжини сторін одного 6 см і 8 см, а другого — 12 см і 3 см. Яка площа кожного прямокутника? На скільки площа першого прямокутника більша, ніж площа другого? (48 см2; 36 см2; на 12 см2.) 6)* Периметр квадрата 20 см. Знайдіть його площу. (25 см2.) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|