Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних знань.

1. Обчислення периметра і площі прямокутника.

1) Задачу 482 (першу частину) виконати коментовано, другу части­ну— самостійно з наступною перевіркою.

2) Задачу № 483 учні з високим рівнем знань розв'язують самостій­но, решта — під керівництвом учителя.

3) Вимірювання у задачі № 484 виконати колективно, а площу кожного прямокутника учні знаходять самостійно.

( 1) 4 • 4 = 16 (см2); 2) 4 · 3 = 12(см2); 1) 4 • 1 = 4(см2))

2. Задача № 485.

Під час повторення змісту задачі вчитель заповнює таблицю.

  К-сть булочок, яку можна з'їсти за 1 день К-сть днів Загальна к-сть булочок
Карлсон  
Фрекен Бок  
Разом   ?

— Подивіться на перший рядок таблиці і скажіть, про що ми можемо взнатися. (Скільки булочок з’їдає Карлсон за 1 день.) Вчитель записує квадратик у відповідне місце таблиці. А що можемо дізнатися з другого рядка таблиці? (Скільки булочок може з їсти Фрекен Бок за 1 день.)

Вчитель вписує другий квадратик під першим.

— Подивіться на третій рядок і скажіть, що нам ще потрібно знати, щоб відповісти на запитання задачі? (Скільки булочок вони з'їдять разом за 1 день.) Якою дією про це можна дізнатися?

Вчитель вписує квадрат під двома верхніми.

Вираз: 90 : (90 : 10 + 90 : 15) = 6 (дн.)

3. Задача № 486.

(48 : (180 : 60) =16 (км/год))

4. Обчислення значень виразів на сумісні дії (№ 488).

Варіант 1 — перший стовпчик.

Варіант 2 — другий. (Відповідь: 7368; 513712; 178; 70.)

III. Підсумок уроку.

— Знайдіть площу і периметр прямокутника, довжина якого 16 м і 10 м. (160м2; 52 м.)


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Одиниці вимірювання площі. Прості і складені задачі, які включа­ють дії над величинами, вираженими одиницями площі (№№ 491-497).

Мета. Ознайомити учнів із одиницями вимірювання площі: 1 мм2, 1 см2, 1 дм2, 1 м2, 1 а, 1 га, 1 км2. Вправляти учнів у розв'язуванні простих і складених задач, які включають дії над величинами, вираженими одиницями площі. Закріплювати вміння учнів знаходити значен­ня виразів на сумісні дії.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Математичний диктант.

1) Число 9 збільшити на 600 і результат поділити на 3. (203)

2) Суму чисел 90 і 70 збільшити у 10 разів. (1600)

3) Число 2 помножити на 360 і результат зменшити на 500. (220)

4) На скільки 9 т більше, ніж 9 кг; 10 м більше, ніж 10 см? (8 т 991 кг; ум 90 см.)

5) Є два прямокутники. Довжини сторін одного 6 см і 8 см, а другого — 12 см і 3 см. Яка площа кожного прямокутника? На скільки площа першо­го прямокутника більша, ніж площа другого? (48 см2; 36 см2; на 12 см2.)

6)* Периметр квадрата 20 см. Знайдіть його площу. (25 см2.)


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 838

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | ІІ. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.