Учні з кожного ряду по черзі виходять до дошки і усно розв'язують одне рівняння, розв'язок записують справа на гілочці. Ряд, учні з якого першими доберуться до найвищої гілочки і не допустять жодної помилки, переможе.
2) Довжина і ширина прямокутника відповідно дорівнюють 8 см і 4 см, 10 см і 6 см, 15 см і 4 см. Знайти площу і периметр кожного прямокутника. (32 см2, 24 см; 60 см2, 32 см; 60 см2, 38 см.)
3) *Є прямокутники зі сторонами 1 см і 5 см, 2 см і 4 см, 3 см і 3 см. Який із цих прямокутників має найбільшу площу? (1 · 5 = 5 (см2); 2 · 4 = 8 (см2); 3 · 3 = 9 (см2). Найбільша площа у квадрата.)
2. Завдання для опитування учнів класу.
Задача. У ларку було 200 кг фруктів. До обіду продали х кг фруктів, а після обіду — у кг. Скільки кілограмів фруктів залишилося? Склади вираз, за допомогою якого розв'язується задача. Знайди значення виразу, якщо х = 49, у = 63.
(200 – (х + у) = 200 – (49 + 63) = 88 (кг),)
Картки для опитування
№ 1
1. У спортивному залі було 150 м'ячів. Учням одного класу видали с м'ячів, а другого — d м'ячів. Скільки м'ячів залишилося у спортзалі? Склади вираз, за допомогою якого розв'язується задача. (150 — с — d) 2. x – 4560 = 48450 (х = 53010)
№ 2
1. У магазин привезли 800 кг картоплі. За перший день продали k кг картоплі, а за другий — d кг. Скільки кілограмів картоплі залишилося? Склади вираз, за допомогою якого розв'язується задача. (800 — k — d)