Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Гра "Хто швидше?"

Учні з кожного ряду по черзі виходять до дошки і усно розв'язують одне рівняння, розв'язок записують справа на гілочці. Ряд, учні з якого першими доберуться до найвищої гілочки і не допустять жодної помилки, переможе.

2) Довжина і ширина прямокутника відповідно дорівнюють 8 см і 4 см, 10 см і 6 см, 15 см і 4 см. Знайти площу і периметр кожного прямокутни­ка. (32 см2, 24 см; 60 см2, 32 см; 60 см2, 38 см.)

3) *Є прямокутники зі сторонами 1 см і 5 см, 2 см і 4 см, 3 см і 3 см. Який із цих прямокутників має найбільшу площу? (1 · 5 = 5 (см2); 2 · 4 = 8 (см2); 3 · 3 = 9 (см2). Найбільша площа у квадрата.)

2. Завдання для опитування учнів класу.

Задача. У ларку було 200 кг фруктів. До обіду продали х кг фруктів, а після обіду — у кг. Скільки кілограмів фруктів залишилося? Склади вираз, за допомогою якого розв'язується задача. Знайди значення ви­разу, якщо х = 49, у = 63.

(200 – (х + у) = 200 – (49 + 63) = 88 (кг),)

Картки для опитування

№ 1

1. У спортивному залі було 150 м'ячів. Учням одного класу видали с м'ячів, а другого — d м'ячів. Скільки м'ячів залишилося у спортзалі? Склади вираз, за допомогою якого розв'язується задача. (150 — с — d) 2. x – 4560 = 48450 (х = 53010)

№ 2

1. У магазин привезли 800 кг картоплі. За перший день продали k кг картоплі, а за другий — d кг. Скільки кілограмів картоплі залишилося? Склади вираз, за допомогою якого розв'язується задача. (800 — k — d)

2. 67 063 – х = 9 086 (х = 57 977)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Підсумок уроку. | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.