МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
IV. Підсумок уроку.— Обчисліть площу прямокутника, якщо довжина і ширина відповідно дорівнюють: 7 м і 5 м; 15 м і 5 м; 42 м і 10 м. Варіант 1 1. Автомобіль проїхав 476 км. 4 год він їхав до обіду і 3 год після обіду. До обіду швидкість автомобіля була 65 км/год. З якою швидкістю він їхав після обіду? (72 км/год) 2. Обчисли. 6600 + 3 • 370 – 3800 (3910) Варіант 2 1. Велосипедист проїхав 146 км. 4 год він їхав до обіду і 2 год після обіду. До обіду велосипедист їхав зі швидкістю 25 км/год. З якою швидкістю він їхав після обіду? (23 км/год) Варіант 1 1. Автомобіль проїхав 476 км. 4 год він їхав до обіду і 3 год після обіду. До обіду швидкість автомобіля була 65 км/год. З якою швидкістю він їхав після обіду? (72 км/год) 2. Обчисли. 6600 + 3 • 370 – 3800 (3910) Варіант 2 1. Велосипедист проїхав 146 км. 4 год він їхав до обіду і 2 год після обіду. До обіду велосипедист їхав зі швидкістю 25 км/год. З якою швидкістю він їхав після обіду? (23 км/год) Варіант 1 1. Автомобіль проїхав 476 км. 4 год він їхав до обіду і 3 год після обіду. До обіду швидкість автомобіля була 65 км/год. З якою швидкістю він їхав після обіду? (72 км/год) 2. Обчисли. 6600 + 3 • 370 – 3800 (3910) Варіант 2 1. Велосипедист проїхав 146 км. 4 год він їхав до обіду і 2 год після обіду. До обіду велосипедист їхав зі швидкістю 25 км/год. З якою швидкістю він їхав після обіду? (23 км/год) Варіант 1 1. Автомобіль проїхав 476 км. 4 год він їхав до обіду і 3 год після обіду. До обіду швидкість автомобіля була 65 км/год. З якою швидкістю він їхав після обіду? (72 км/год) 2. Обчисли. 6600 + 3 • 370 – 3800 (3910) Варіант 2 1. Велосипедист проїхав 146 км. 4 год він їхав до обіду і 2 год після обіду. До обіду велосипедист їхав зі швидкістю 25 км/год. З якою швидкістю він їхав після обіду? (23 км/год) № уроку_______ Дата_________ Тема. Обчислення площі прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 482—490). Мета. Вчити учнів розв'язувати задачі на обчислення площі прямокутника. Закріплювати вміння знаходити значення виразів на сумісні дії, розв'язувати задачі на спільну роботу. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||
|