Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя за вправою 473.

Заучування правила знаходження площі прямокутника.

2. Закріплення вивченого матеріалу.

1) Задача 474 виконується фронтально.

У другому прямокутнику учні вимірюють довжину і ширину, знахо­дять площу. (6 · 2 = 12(см2)).

2) Знайти усно площу прямокутника, якщо довжина і ширина від­повідно дорівнюють 8 см і 3 см; 10 см і 5 см; 12 см і 7 см. (24 см2; 50 см2; 84 см2.)

ІІІ. Розвиток математичних знань.

1. Розв'язування задач.

1) Задачу 477 розв'язати фронтально, використовуючи схему.

2) Задачу 478 учні розв'язують самостійно. Один учень записує роз­в'язання на дошці виразом.

192 : (11 – 8) = 64 (км/год).

3) Учні з високим рівнем знань розв'язують задачу 479* замість № 478.

2. Запис виразів. Вправа 475.

Запис виразів виконати коментовано, обчислити — самостійно.

(27 404 + 129 844) • 6 = 943

(5 308 - 4 546) : 3 = 254

3. Нерівності. Колективна робота над вправою 472.

х • 70 = 280 х + 40 = 45 120 : х = 24

х • 70 < 280 х + 40 < 45 120 : х > 24


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 823

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Контроль, корекція та закріплення знань. | IV. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.