II. Вивчення нового матеріалу.
1. Пояснення вчителя за вправою 473.
Заучування правила знаходження площі прямокутника.
2. Закріплення вивченого матеріалу.
1) Задача 474 виконується фронтально.
У другому прямокутнику учні вимірюють довжину і ширину, знаходять площу. (6 · 2 = 12(см2)).
2) Знайти усно площу прямокутника, якщо довжина і ширина відповідно дорівнюють 8 см і 3 см; 10 см і 5 см; 12 см і 7 см. (24 см2; 50 см2; 84 см2.)
ІІІ. Розвиток математичних знань.
1. Розв'язування задач.
1) Задачу 477 розв'язати фронтально, використовуючи схему.
2) Задачу 478 учні розв'язують самостійно. Один учень записує розв'язання на дошці виразом.
192 : (11 – 8) = 64 (км/год).
3) Учні з високим рівнем знань розв'язують задачу 479* замість № 478.
2. Запис виразів. Вправа 475.
Запис виразів виконати коментовано, обчислити — самостійно.
(27 404 + 129 844) • 6 = 943
(5 308 - 4 546) : 3 = 254
3. Нерівності. Колективна робота над вправою 472.
х • 70 = 280 х + 40 = 45 120 : х = 24
х • 70 < 280 х + 40 < 45 120 : х > 24
Читайте також: - Cтатистичне вивчення причин розлучень.
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
- II. Вивчення нового матеріалу.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|