Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Підсумок уроку.

У книжці 36 сторінок. Іринка прочитала всієї книги. Скільки сторінок прочитала Іринка? (27 сторінок.)


№ 1

1) Два автомобілі виїхали одночасно назустріч один одному з двох міст, відстань між якими 450 км, і зустрілися через 5 год. Один автомобіль рухався зі швидкістю 40 км/год. З якою швидкістю рухався другий авто­мобіль?

2) Знайди від 8020.

№ 2

1) Із Києва і Тернополя одночасно назустріч один одному виїхали 2 ав­тобуси. Перший автобус їхав зі швидкістю 60 км/год, а другий — 52 км/год. Через 5 год вони зустрілися. Яка відстань між містами?

2) Знайди від 72060

№ 1

1) Два автомобілі виїхали одночасно назустріч один одному з двох міст, відстань між якими 450 км, і зустрілися через 5 год. Один автомобіль рухався зі швидкістю 40 км/год. З якою швидкістю рухався другий авто­мобіль?

2) Знайди від 8020.

№ 2

1) Із Києва і Тернополя одночасно назустріч один одному виїхали 2 ав­тобуси. Перший автобус їхав зі швидкістю 60 км/год, а другий — 52 км/год. Через 5 год вони зустрілися. Яка відстань між містами?

2) Знайди від 72060

№ 1

1) Два автомобілі виїхали одночасно назустріч один одному з двох міст, відстань між якими 450 км, і зустрілися через 5 год. Один автомобіль рухався зі швидкістю 40 км/год. З якою швидкістю рухався другий авто­мобіль?

2) Знайди від 8020.

№ 2

1) Із Києва і Тернополя одночасно назустріч один одному виїхали 2 ав­тобуси. Перший автобус їхав зі швидкістю 60 км/год, а другий — 52 км/год. Через 5 год вони зустрілися. Яка відстань між містами?

2) Знайди від 72060

№ 1

1) Два автомобілі виїхали одночасно назустріч один одному з двох міст, відстань між якими 450 км, і зустрілися через 5 год. Один автомобіль рухався зі швидкістю 40 км/год. З якою швидкістю рухався другий авто­мобіль?

2) Знайди від 8020.

 


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа. Зна­ходження значення виразу з буквою, що повторюється два рази (№№ 673-681).

Мета. Закріплювати вміння учнів знаходити дріб від числа. Удоскона­лювати вміння учнів розв'язувати складені задачі, які включають знаходження дробу від числа. Вчити учнів знаходити значення ви­разу з буквою, що повторюється двічі.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 879

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. Вивчення нового матеріалу. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.