I. Контроль і закріплення знань учнів
Усні обчислення
Поєднати приклад і відповідь.

II. Вивчення нового матеріалу
1. Пояснення вчителя за вправою № 640
2. Порівняння частин за малюнками

— Яка з цих частин найбільша? Найменша? Записати всі частини від найбільшої до найменшої.
Первинне закріплення. Вправа № 642, 643.
Читайте також: - I. Актуалізація знань учнів
- I. Аналіз контрольної роботи.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|