II. Розвиток математичних знань.
1. Фронтальна робота над задачею 605.
Для кращого розуміння учнями задачі можна виконати схему.
? км
Звернути увагу учнів на раціональність другого способу розв'язування задачі.
2. Задача № 606.
Під час повторення змісту задачі вчитель креслить схему.
Учні колективно розв'язують задачу за планом.
1) Скільки кілометрів пройшов теплохід за 5 год?
2) Яку відстань подолав катер за 5 год?
3) Яка відстань між пристанями? Потім складають вираз.
30 • 5 + 24 • 5 = 270 (км)
Задачу можна розв'язати другим способом.
План
1) На скільки кілометрів наблизяться теплохід і катер один до одного за 1 год руху? (Яка швидкість їх зближення?)
2) На скільки кілометрів наблизяться теплохід і катер один до одного за 5 год? (Яка відстань між пристанями?)
Учні складають вираз.
(30 + 24) • 5 = 270 (км).
3. Вправу № 604 учні виконують за варіантами.
Варіант 1 — перший рядок. (360028; 100384; 5 т 252 кг.)
Варіант 2 — другий. (90007; 12324; 950 кг.)
4. Вправа 607.
Кожен ряд учнів розв'язує по одному рівнянню. Троє учнів (представники кожного ряду) розв'язують рівняння на дошці.
Потім розв'язки рівнянь порівнюють.
(Відповідь: 7425; 29700; 14852.)
Читайте також: - I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|