2. Повторення переставного і сполучного законів множення за вправою 694. Діти повинні детально пояснити, де учень використовує переставний закон множення, а де — сполучний.
3. Вправа 696(1).
4. Задача 693.
Відповідь на перше запитання.
1) 12 • 20 = 240 (км) — пролетів літак за 20 хв;
2) 2 • 20 = 40 (км) — пролетів вертоліт за 20 хв;
3) 400 + 40 - 240 = 200 (км) — відстань між вертольотом і літаком через 20 хв.
(ІІ варіант 3-ої дії: 400 – 240 + 40 = 200 (км).)
Відповідь на друге запитання.
Якщо через 20 хв відстань між літаком і вертольотом зменшилася у 2 рази (400 : 200 = 2 (рази)), то ще через 20 хв вона становитиме 0 км, тобто літак порівняється з вертольотом через 40 хв (20 + 20 = 40 (хв)).
3) 720 — 400 — 120 = 200 (км) — відстань між літаком і вертольотом через 1 год;
(II варіант 3-ої дії: 720 – (400 + 120) = 200 (км).) Або методом міркування:
Якщо через 20 хв відстань між літаком і вертольотом становила 200 км, ще через 20 хв літак порівнявся з вертольотом (відстань між ними стала 0 км), то через наступні 20 хв (1 год = 20 хв + 20 хв + 20 хв) літак випередить вертоліт — знову ж таки, на 200 км.