Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення про одиниці вимірювання площі за вправою 491. Запам'ятовування одиниць вимірювання площі.

2. Закріплення вивченого матеріалу за вправами 492-494.

а) Учні в зошитах креслять квадратики площею 1 дм2 і 1 см2, знаходять співвідношення між ними. (1 дм2 = 100 см2)

У задачі № 493 вимірюють довжину сторін прямокутників у мілімет­рах і знаходять їх площу. (64 • 14 = 896 (мм2) і 25 • 20 = 500 (мм2))

б) Учні з високим рівнем знань розв'язують задачі № 494 самостійно, а потім задачу, записану на дошці.

Задача. Коли одну із сторін прямокутники, що дорівнювала 9 см, збіль­шили на 3 см, його площа збільшилася на 18 см2. Яка була початкова площа прямокутника?

Підказка до задачі. Накреслимо по­чатковий прямокутник і два можливі (якщо збільшили тільки довжину; якщо збільшили тільки ширину).

Розглянемо перший утворений пря­мокутник. Його площа збільшилась відносно площі початкового прямокут­ника на 18 см2. Це площа заштрихова­ного прямокутника. Щоб визначити його невідому сторону, треба 18:3 = 6 (см). Тобто ширина початкового прямо­кутника — 6 см. Тоді визначимо його площу: 9 • 6 = 54 (см2).

Розглянемо другий утворений пря­мокутник. Знайдемо, згідно припу­щення, невідому сторону: 18:3 = 6 (см). Це суперечить умові задачі, бо ця сторона становить 9 см.

(Відповіді до задач № 494: 1) 19а; 2) 53000 км2.)

3. Обчислення значень виразів на сумісні дії.

Вправа 495 за варіантами.

Варіант 1 — перший стовпчик.

Варіант 2 — другий. (Відповіді: 6070; 317892; 485. 806.)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | III. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.