Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних знань.

1. Повторення про усний і письмовий спосіб знаходження добутку двох двоцифрових чисел за вправами № 810, 811.

2. Пояснення ходу обчислення добутку чисел 67 і 84 за вправою 812.

3. Вправа 813.

Перший приклад обчислити із записом на дошці, другий — коменто­вано, решту — самостійно.

(Відповідь: 5494, 4070, 3042, 2550.)

4. Робота над задачами.

а) Задача № 814(1, 2, 3).

Учитель фронтально опрацьовує зміст кожної задачі, креслить табли­цю. Учні самостійно записують розв'язання. Один учень його зачитує. Після цього аналогічна робота проводиться над наступною задачею.

Ціна тканини Кількість тканини Вартість тканини
? 2 м 18 грн

 

  Ціна тканини К-сть тканини Вартість тканини
I покупець II покупець однакова, ? 5 м 3 м o на 18 грн. більше, o

 

  Ціна тканини К-сть тканини Вартість тканини
I покупець II покупець однакова 5 м 3 м o, на 18 грн. більше, ? -

Учитель звертає увагу на те, що розв'язання кожної наступної задачі включає в себе розв'язання попередньої. А про що ще можна було б дізнатися у третій задачі? (Скільки грошей заплатив перший покупець?) Але про це в задачі не запитується.

Задача 1.

1)18 : 2 = 9 (грн.) — коштує 1 м тканини. Відповідь. 9 грн.

Задача 2.

1) 5 – 3 = 2 (м) — на стільки більше тканини купив перший покупець;

2) 18 : 2 = 9 (грн.) — коштує 1 м тканини. Відповідь. 9 грн.

Задача 3.

1) 5 – 3 = 2 (м) — на стільки більше тканини купив перший покупець;

2) 18 : 2 = 9 (грн.) — коштує 1 м тканини;

3) 9 • 3 = 27 (грн.) — заплатив другий покупець. Відповідь. 27 грн.

Порівняння коротких записів цих задач і їх розв'язання.

б) Задача № 815.

Учні з високим рівнем знань працюють самостійно, а далі пробують самостійно розв'язати задачу № 807. З рештою учнів вчитель працює фронтально.

Відповідь. 1 кг 040 г.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 856

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 2 | III. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.