Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 2

1. Знайди частки й остачі письмово. (1 бал.)

580 : 80; 490 : 50;

395 : 90; 133 : 20.

2. Розв'яжи рівняння. (1 бал.)

630 : х = 90 х : 60 = 530

3. Знайди значення виразу 240 • b — b • 4, якщо b = 300. (1 бал).

4. Обчисли вирази. (1 бал.)

5030 • 70; 14 т 020 кг – 30;

86580 : 90; 85 м 20 см : 20;

38400 : 800; 192 кг 400 г : 400 г.

5. Розв'яжи задачу. (2 бали.)

Довжина ділянки прямокутної форми 120 м, а ширина — у 3 рази менша. Обчисли площу й периметр цієї ділянки.

6. Розв'яжи задачу. (3 бали.)

На заправку автомобілів першого дня витратили 8 бочок бензину а другого — 7 бочок. Усього витратили 300 л бензину. Скільки літрів бен­зину витрачали кожного дня окремо?

7*. Розв'яжи задачу. (3 бали.)

Запиши число, в якому 12 тисяч, сотень — у 2 рази менше, десятків — у 3 рази менше, й одиниць — у 6 разів менше, ніж тисяч.

8*. Розв'яжи задачу. (3 бали.)

Собака погнався за лисицею, що була на відстані 100 м від нього. Через скільки хвилин собака наздожене лисицю, якщо за 1 хвилину ли­сиця пробігає 400 м, а собака — 420м?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Аналіз тематичного опитування. Повторення множення двоциф­рових чисел (письмово). Задачі на знаходження числа за двома різ­ницями (№№ 810-817).

Мета. Провести аналіз основних помилок, допущених учнями у ході ви­конання тематичного опитування. Повторити алгоритм множення двоцифрових чисел (усний і письмовий спосіб). Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями.

Зміст уроку

I. Аналіз контрольної роботи.

Вчитель проводить аналіз робіт.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.