3. Знайди значення виразу 240 • b — b • 4, якщо b = 300. (1 бал).
4. Обчисли вирази. (1 бал.)
5030 • 70; 14 т 020 кг – 30;
86580 : 90; 85 м 20 см : 20;
38400 : 800; 192 кг 400 г : 400 г.
5. Розв'яжи задачу. (2 бали.)
Довжина ділянки прямокутної форми 120 м, а ширина — у 3 рази менша. Обчисли площу й периметр цієї ділянки.
6. Розв'яжи задачу. (3 бали.)
На заправку автомобілів першого дня витратили 8 бочок бензину а другого — 7 бочок. Усього витратили 300 л бензину. Скільки літрів бензину витрачали кожного дня окремо?
7*. Розв'яжи задачу. (3 бали.)
Запиши число, в якому 12 тисяч, сотень — у 2 рази менше, десятків — у 3 рази менше, й одиниць — у 6 разів менше, ніж тисяч.
8*. Розв'яжи задачу. (3 бали.)
Собака погнався за лисицею, що була на відстані 100 м від нього. Через скільки хвилин собака наздожене лисицю, якщо за 1 хвилину лисиця пробігає 400 м, а собака — 420м?
№ уроку_______ Дата_________
Тема. Аналіз тематичного опитування. Повторення множення двоцифрових чисел (письмово). Задачі на знаходження числа за двома різницями (№№ 810-817).
Мета. Провести аналіз основних помилок, допущених учнями у ході виконання тематичного опитування. Повторити алгоритм множення двоцифрових чисел (усний і письмовий спосіб). Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження числа за двома різницями.