Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






II варіант

I варіант

КОНСПЕКТ УРОКУ

з історії України, розроблений студентом _____ курсу _______________ факультету _______________________________________ для проведення в _______ класі НВК № 8.

ТЕМА уроку: Перевірка і контроль знань.

МЕТА уроку: освітня: узагальнення і систематизація набутих знань.

виховна: виховувати почуття відповідальності, учнівської етики, справедливості.

розвиваюча: розвивати вміння акумулювати усі знання, робити вибір, самостійно і творчо працювати.

Методи і прийоми роботи: індивідуальна робота учнів зі спільним завданням, індивідуальна робота по варіантам.

Тип уроку: узагальнення і систематизація.

Обладнання: заздалегідь заготовлені проштамповані листочки, варіанти з завданням, контурна карта.

Література:

1.Турченко Ф. Г. Історія України: підручник для 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Ф. Г. Туриченко, В. М. Мороко. – К.: Генеза, 2009. – 352с.

Хід уроку:

I. Організація класу.

Повідомлення теми і мети уроку, розподіл учнів по варіантам.

II. Актуалізація опорних знань.

Коротке повторення основних вивчених подій і дат.

III. Мотивація навчання.

Оцінки за дану контрольну роботу будуть вирішальними під час виставлення оцінки за весь семестр.

IV. Повторення і узагальнення понять та засвоєння відповідної їм системи знань.

Тестові завдання для усіх варіантів:

1. Перший етап визвольного руху українців у XIX ст. носив назву :

А. Академічний.

Б. Культурницький.

В. Політичний.

Г.Національний.

2. За адміністративно-територіальним поділом українські землі у складі Російської імперії поділялися на:

А. Області.

Б. Регіони.

В. Губернаторства.

Г. Губернії.

3. Назвіть найвідомішого математика України поч. XIX ст.:

А. Остроградський.

Б. Маркевич.

В. Бантиш – Каменський

Г. Максимович.

4. Перетворення живої української мови в літературну було започатковано:

А. Котляревським.

Б. Шевченком.

В. Гоголем.

Г. Кулішем.

5. Яку назву носив альманах що видавався товариством «Руська Трійця»:

А. Зоря Галицька.

Б. Галичани.

В. Русалка Дністрова.

Г. Дзвін.

6. У якому році відмінено кріпосне право в Наддніпрянській Україні:

А. 1848 р.

Б. 1861 р.

В. 1863 р.

Г. 1870 р.

Відкриті запитання по варіантам:

1. Вплив діяльності кирило-мефодіївців на розвиток українського національного руху.

2. Селянська реформа 1861 року.

1. Політика австрійського уряду щодо українців.

2. Селянські виступи під проводом Устима Кармалюка на Поділлі.

V. Підсумки уроку.

Узагальнення і систематизація знань є необхідною складовою їх ефективного засвоєння. У цьому як найкраще допомагає контроль знань вчителем. Тому даний урок був присвячений саме перевірці рівня знань учнів.

VI. Домашнє завдання.

1. Повторити параграф №19.

 

 


Читайте також:

  1. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  2. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  3. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  4. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  5. Варіант
  6. Варіант 1
  7. Варіант 1
  8. ВАРІАНТ 1
  9. Варіант 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1




Переглядів: 1235

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Компетенція вертикальної ієрархії в галузі управління | Теоретичні засади інформаційного забезпечення управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.047 сек.