МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II варіантI варіант КОНСПЕКТ УРОКУ з історії України, розроблений студентом _____ курсу _______________ факультету _______________________________________ для проведення в _______ класі НВК № 8. ТЕМА уроку: Перевірка і контроль знань. МЕТА уроку: освітня: узагальнення і систематизація набутих знань. виховна: виховувати почуття відповідальності, учнівської етики, справедливості. розвиваюча: розвивати вміння акумулювати усі знання, робити вибір, самостійно і творчо працювати. Методи і прийоми роботи: індивідуальна робота учнів зі спільним завданням, індивідуальна робота по варіантам. Тип уроку: узагальнення і систематизація. Обладнання: заздалегідь заготовлені проштамповані листочки, варіанти з завданням, контурна карта. Література: 1.Турченко Ф. Г. Історія України: підручник для 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Ф. Г. Туриченко, В. М. Мороко. – К.: Генеза, 2009. – 352с. Хід уроку: I. Організація класу. Повідомлення теми і мети уроку, розподіл учнів по варіантам. II. Актуалізація опорних знань. Коротке повторення основних вивчених подій і дат. III. Мотивація навчання. Оцінки за дану контрольну роботу будуть вирішальними під час виставлення оцінки за весь семестр. IV. Повторення і узагальнення понять та засвоєння відповідної їм системи знань. Тестові завдання для усіх варіантів: 1. Перший етап визвольного руху українців у XIX ст. носив назву : А. Академічний. Б. Культурницький. В. Політичний. Г.Національний. 2. За адміністративно-територіальним поділом українські землі у складі Російської імперії поділялися на: А. Області. Б. Регіони. В. Губернаторства. Г. Губернії. 3. Назвіть найвідомішого математика України поч. XIX ст.: А. Остроградський. Б. Маркевич. В. Бантиш – Каменський Г. Максимович. 4. Перетворення живої української мови в літературну було започатковано: А. Котляревським. Б. Шевченком. В. Гоголем. Г. Кулішем. 5. Яку назву носив альманах що видавався товариством «Руська Трійця»: А. Зоря Галицька. Б. Галичани. В. Русалка Дністрова. Г. Дзвін. 6. У якому році відмінено кріпосне право в Наддніпрянській Україні: А. 1848 р. Б. 1861 р. В. 1863 р. Г. 1870 р. Відкриті запитання по варіантам: 1. Вплив діяльності кирило-мефодіївців на розвиток українського національного руху. 2. Селянська реформа 1861 року. 1. Політика австрійського уряду щодо українців. 2. Селянські виступи під проводом Устима Кармалюка на Поділлі. V. Підсумки уроку. Узагальнення і систематизація знань є необхідною складовою їх ефективного засвоєння. У цьому як найкраще допомагає контроль знань вчителем. Тому даний урок був присвячений саме перевірці рівня знань учнів. VI. Домашнє завдання. 1. Повторити параграф №19.
Читайте також:
|
||||||||
|