Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Варіант

Індивідуальні завдання на картках

Рішення проблемних ситуацій.

Б) індивідуальне опитування

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

«Важлива задача школи – виховати людину творчу, таку, що шукає думку» - Тисяча задач із живого задачника В.О. Сухомлинський.

ІІІ. Опитування студентів

А) фронтальне опитування:

- Що ми маємо на увазі, коли говоримо про мислення? Дайте визначення даному поняттю.

- Які види мислення виділяють? Які притаманні дітям раннього віку? Молодшого дошкільного віку? Середнього дошкільного віку? Старшого дошкільного віку?

- Назвіть операції мислення.

Яка розумова операція недостатньо розвинута у школярів, внаслідок чого у них бувають помилки у розв’язанні задач?

А. дитину, яка вступає до школи, питають, «Що таке птах?». Вона відповідає: «Він сіренький, маленький, має маленький носик і ротик».

Б. дитині пропонують задачу: «У хлопчика було три цукерки, одну він загубив. Скільки цукерок у нього залишилося?». Не звертаючи уваги на запитання, дитина відповідає: «Треба її шукати і знайти».

В. Дитині дошкільникові дають набір картинок (малюнки одягу, меблів, професій, транспорту, тварин, рослин) і пропонують розкласти їх на групи за принципом «Що до чого підходить». Дитина розкладає так: одяг кладе коло шафи, моряка – на корабель, метелика об’єднує з квітами і т.д.

 

Які якості мислення проявилися в даній ситуації?

Коли відомому математикові Гауссові було шість років, він учився в школі маленького містечка. Одного разу учитель дав таку задачу з арифметики: «Хто з вас швидше складе суму:1+2+3+4+5+6+7+8+9+10?» Через деякий час, коли всі ще підраховували, маленький Гаусс підняв руку і сказав: «Я розв’язав». – «Як ти міг розв’язати так швидко?» – від несподіванки вигукнув учитель. Невідомо, що тоді відповів Гаусс, але, мабуть, він відповів так: «Якщо б я додавав 1+2+3 і т.д. – це було б довго і можна було б помилитися. Але погляньте: 1+10=11, 2+9=11 і т.д., тобто 5 пар по 11. що становить у сумі 55». (За Славською К.О., 1968)

1. Дайте визначення поняттю «мислення». Який вид мислення у дітей раннього віку? У чому його особливість?

2. При розгляді картини «Вулиці міста» вихователь задав дітям наступні питання:

- Що намальовано на цій картині?

- Як ви дізналися, що це вулиця міста? Порахуйте, скільки поверхів у цьому будинкові. Як ще дізнатися, що тут намальована частина міста?(«Їдуть трамваї, автобуси»)

- Хто знає, як їх назвати одним словом? (Дітей знайомлять з поняттям «транспорт»)

- Чому в місті повинно бути багато видів транспорту: трамваїв, автобусів?

- Навіщо у місті існують правила дорожнього руху?

- Чому не всі автомобілі і перехожі рухаються?

Проаналізуйте питання вихователя і вкажіть, у яких мислительних операціях педагог вправляє дітей.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  3. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  4. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  5. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  6. Варіант 1
  7. Варіант 1
  8. ВАРІАНТ 1
  9. Варіант 1
  10. Варіант 1
  11. Варіант 1




Переглядів: 729

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні відмінності волі. Впертість і вередування. Керівництво розвитком волі. | І ми пам’ятаємо правило: Від живого споглядання до абстрактного мислення, і від нього до практики – такий є діалектичний шлях пізнання об’єктивної реальності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.