МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ВаріантІндивідуальні завдання на картках Рішення проблемних ситуацій. Б) індивідуальне опитування ІІ. Мотивація навчальної діяльності. «Важлива задача школи – виховати людину творчу, таку, що шукає думку» - Тисяча задач із живого задачника В.О. Сухомлинський. ІІІ. Опитування студентів А) фронтальне опитування: - Що ми маємо на увазі, коли говоримо про мислення? Дайте визначення даному поняттю. - Які види мислення виділяють? Які притаманні дітям раннього віку? Молодшого дошкільного віку? Середнього дошкільного віку? Старшого дошкільного віку? - Назвіть операції мислення. Яка розумова операція недостатньо розвинута у школярів, внаслідок чого у них бувають помилки у розв’язанні задач? А. дитину, яка вступає до школи, питають, «Що таке птах?». Вона відповідає: «Він сіренький, маленький, має маленький носик і ротик». Б. дитині пропонують задачу: «У хлопчика було три цукерки, одну він загубив. Скільки цукерок у нього залишилося?». Не звертаючи уваги на запитання, дитина відповідає: «Треба її шукати і знайти». В. Дитині дошкільникові дають набір картинок (малюнки одягу, меблів, професій, транспорту, тварин, рослин) і пропонують розкласти їх на групи за принципом «Що до чого підходить». Дитина розкладає так: одяг кладе коло шафи, моряка – на корабель, метелика об’єднує з квітами і т.д.
Які якості мислення проявилися в даній ситуації? Коли відомому математикові Гауссові було шість років, він учився в школі маленького містечка. Одного разу учитель дав таку задачу з арифметики: «Хто з вас швидше складе суму:1+2+3+4+5+6+7+8+9+10?» Через деякий час, коли всі ще підраховували, маленький Гаусс підняв руку і сказав: «Я розв’язав». – «Як ти міг розв’язати так швидко?» – від несподіванки вигукнув учитель. Невідомо, що тоді відповів Гаусс, але, мабуть, він відповів так: «Якщо б я додавав 1+2+3 і т.д. – це було б довго і можна було б помилитися. Але погляньте: 1+10=11, 2+9=11 і т.д., тобто 5 пар по 11. що становить у сумі 55». (За Славською К.О., 1968) 1. Дайте визначення поняттю «мислення». Який вид мислення у дітей раннього віку? У чому його особливість? 2. При розгляді картини «Вулиці міста» вихователь задав дітям наступні питання: - Що намальовано на цій картині? - Як ви дізналися, що це вулиця міста? Порахуйте, скільки поверхів у цьому будинкові. Як ще дізнатися, що тут намальована частина міста?(«Їдуть трамваї, автобуси») - Хто знає, як їх назвати одним словом? (Дітей знайомлять з поняттям «транспорт») - Чому в місті повинно бути багато видів транспорту: трамваїв, автобусів? - Навіщо у місті існують правила дорожнього руху? - Чому не всі автомобілі і перехожі рухаються? Проаналізуйте питання вихователя і вкажіть, у яких мислительних операціях педагог вправляє дітей. Читайте також:
|
||||||||
|