МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
І ми пам’ятаємо правило: Від живого споглядання до абстрактного мислення, і від нього до практики – такий є діалектичний шлях пізнання об’єктивної реальності.Мотивація до вивчення нової теми – проблемна ситуація. ІV. Пояснення нового матеріалу Підведення підсумків опитування Варіант Варіант 1. Дайте визначення поняттю «мислення». Який вид мислення у дітей середнього дошкільного віку? У чому його особливість? 2. Роздивляючись фігурки на фоні будинку, Оля (5 років 2 міс.) говорить: «Ця тьотя прийшла додому, а ця її тут зустрічає… а ця дівчинка сидить тут і кричить «тьотя прийшла!» Який вид мислення властивий Олі?
1. Дайте визначення поняттю «мислення». Який вид мислення у дітей молодшого дошкільного віку? У чому його особливість? 2. Дітям було запропоновано розставити меблі для ляльок і розповісти, як це завдання виконувалося. Діти розставляючи меблі, міняли місцями стільці, стіл, ліжко і т.д., звертаючись до експериментатора з питанням: «А так можна?», роздивляючись вигляд кімнати. У діях деяких дітей були помічені елементи планування. Визначте приблизний вік дітей, приймаючи за основу розвиток мислення дошкільника. Зачитайте слово з дошки: бонза (1. служитель буддійського культу в Японії. 2. так говорять про чванливого чиновника, посадову особу.) - Що воно означає? Якщо не знаєте, то поміркуйте, що це чи хто це може бути? - Що Вам завадило відповісти на питання? Який психічний процес почав працювати? Альбер Камю: «Головне, що відрізняє людину від тварини, - уява.» - Чи згодні Ви з цим твердженням? Доведіть. Уява - це найважливіша сторона нашого життя. Уявіть на хвилину, що людина не володіла б фантазією. Ми позбулися б майже всіх наукових відкриттів і витворів мистецтва. Діти не почули б казок і не змогли б грати в багато ігор. А як вони змогли б засвоювати дошкільну та шкільну програму без уяви? 2. Актуалізація опорних знань студентів. - Що таке уява? Уява — це психічний пізнавальний процес створення людиною нових образів на основі попереднього досвіду. - Як Ви вважаєте, чи народжується людина з уявою? Обґрунтуйте. Уява— це процес створення людиною на основі попереднього досвіду образів об’єктів, яких вона ніколи не сприймала. - Отже, на чому базується уява? (На попередньому досвіді) Костянтин Георгійович Паустовский: «Сліпуче сонце уяви спалахує тільки від дотику до землі. Воно не може горіти в порожнечі. У ній воно гасне. Знання органічно пов'язане з людською уявою. Сила уяви збільшується по мірі росту знань.» - Чому так? Які ступені пізнання ми знаємо? (чуттєве пізнання та абстрактне, опосередковане знаннями пізнання) В.О. Сухомлинський писав : "Музика - уява - фантазія - казка - творчість - така доріжка, йдучи якою, дитина розвиває свої духовні сили». Читайте також:
|
||||||||
|