Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?

а) всебічний розвиток особистості, поєднання фізичного виховання з трудовою та військовою підготовкою, оздоровча спрямованість фізичного виховання;

б) ідейність, науковість, народність.

9. Визначте, яке із основних понять підкреслює прикладну направленість фізичного виховання до трудової діяльності:

а) фізична пі дготовка;

б) фізичне удосконалення;

в) фізична культура;

г) фізичний розвиток.

10. Яке з наведених понять «фізичний розвиток» є найбільш точним:

а) це керований процес зміни морфо-функціональних ознак людини протягом періоду онтогенезу;

б) це природний процес зміни морфологічних показників людини протягом індивідуального життя;

в) це природний процес зміни морфологічних ознак, здібностей і функцій людини протягом індивідуального життя.

11. Спеціально організований процес розвитку рухових здібностей людини називається:

а) фізичне виховання;

б) фізична культура;

в) спорт;

г) фізична підготовка.

12. Результатом фізичної підготовки є:

а) фізична підготовленість;

б) фізичне виховання;

в) фізичний розвиток особистості;

г) фізична досконалість.

13. Яке з наведених понять «фізичне виховання» є найбільш точним:

а) це процес, специфічним змістом якого є навчання рухам (руховим діям) і виховання (управління розвитком) фізичних якостей людини;

б) це педагогічний процес виховання особистості, специфічним змістом якого є навчання рухам, направлений розвиток рухових здібностей, оволодіння специфічними знаннями в сфері рухової діяльності людини;

в) це засвоєння людиною в процесі спеціального навчання системи раціональних способів керування своїми рухами, необхідного в житті фонду рухових умінь, навичок і пов'язаних з ними знань.

14. Яке з наведених понять «спорт» є найбільш правильним:

а) спорт — це ціленаправлена дія на розвиток фізичних якостей людини безпосередньо нормованих функціональним навантаженням;

б) спорт — це діяльність людини, в якій виявляються її резервні можливості;

в) спорт — це змагальна діяльність, специфічна підготовка до неї, міжособисті і спеціально значущі результати, характерні для цієї діяльності.

15. До показників, які характеризують фізичний розвиток людини, відносяться:

а) показники рівня фізичної підготовленості і спортивних результатів;

б) рівень і якість сформованих життєво важливих рухових умінь і навичок;

в) рівень і якість сформованих спортивних рухових умінь і навичок;

г) показники будови тіла, здоров'я і розвитку рухових здібностей.

16. Скільки етапів розвитку теорії і методики фізичного виховання виділяють:

а) 3;
б) 4;
в) 5;
г) 6.

Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  10. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  11. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  12. VI. Філогенез нервової системи




Переглядів: 2398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модульна контрольна робота | Що пропущено у визначенні?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.