Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних знань.

1. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові.

Вправа 557. Перший вираз виконати із записом на дошці, другий — коментовано, решту — самостійно. (Відповідь: 1274, 1162, 6262, 1621.)

2. Розв'язування рівнянь. Вправа 556.

3. Розв'язування задач.

а) Задачу № 554 розв'язати фронтально складанням виразу.

60 : (108 : 9 : 4) або 60 : (108 : 4 : 9)

Вчитель наголошує, що для перших двох дій не потрібні дужки, а щоб записати третю дію — без них не обійтися.

б) Задача № 558.

Капуста — 248 ц

?ц Буряки — у 2 рази менше, ніж капусти

Морква — на 84 ц менше, ніж буряків

План

1) Скільки центнерів буряків зібрали з ділянки?

2) Скільки центнерів моркви зібрали з ділянки?

3) Скільки всього центнерів овочів зібрали? (Відповідь: 412 ц)

III. Підсумок уроку.

Усно: 2864 : 2; 9360 : 3.

№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нуль. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 562-569).

Мета. Ознайомити учнів із діленням багатоцифрових чисел на одно­цифрові у випадку, коли частка містить нуль всередині. Закріплю­вати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці, складати та обчислювати вирази.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) Гра "Естафета".

На дошці записати три стовпчики виразів.

54 : 6 = o 63 : 7 = o 72 : 8 = o

96 : 6 = o 98 : 7 = o 96 : 8 = o

72 : 12 = o 65:13 = o 91:13 = o

804 : 4 = o 906 : 3 = o 608 : 2 = o

Вчитель викликає до дошки з кожного ряду по 1 учню. Це перші учасники естафети. Вони знаходять значення перших виразів і запису­ють результати у відповідні "віконечка".

Повертаючись на свої місця, вони торкаються рукою наступного учасника своєї команди (свого ряду), який знаходить значення другого виразу і т. д. Виграє естафету команда, яка першою правильно заповнить останнє "віконце".

б) 4 т : 8; (5 ц); 1 м : 5 (2. дм); 1 дм : 2 см (5); 2 грн. : 50 к. (4)

в) Відстань від міста до села, що становить 150 км, автобус туди і назад проїхав за 6 год. З якою швидкістю рухався автобус? (50 км/год)

2. Завдання для опитування.

а) Задача. 7 однакових автобусів за 3 рейси перевезти 1092 пасажири. Скільки пасажирів перевезе 1 автобус за 5 рейсів? Задачу розв'язати скла­данням виразу. (1092 : 3 : 7 • 5 = 260 (п.))

2) х • 8 = 3744 (х = 468)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Підготовча робота за вправою 562.

2. Пояснення вчителя.

3. Закріплення вивченого матеріалу. (ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нуль)

а) Вправа 564. Перший вираз обчислити із записом на дошці та деталь­ним поясненням. Решта — коментовано. (Відповіді: 90781, 31043, 94308.)

б) Самостійно обчислити.

27621 : 3 (9207) 581588 : 7 (83084)


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 919

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | III. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.