Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Розвиток математичних знань.

1. Розв'язування задач.

Задача 566 розв'язується коментовано.

3 кухарі за 6 хв — 72 в.

1 кухар за ? хв — 28 в.

Спираючись на схему, пояснити хід розв'язування задачі.

Задачу 567 учні розв'язують самостійно після виконання короткого запису.

Було — 2 т 4 ц

Відвантажили — 4 мішки по ? кг

Залишилося — 2 т 80 кг

Звернути увагу учнів на необхід­ність перетворення іменованих чисел в одні і ті самі одиниці.

2 т 4 ц = 2400 кг; 2 т 80 кг = 2080 кг.

Задача

По озеру моторний човен за 20 хв пройшов 8 км, а коли ввійшов у річку, то за 2 год пройшов 42 км. Знайти швидкість течії річки (мотор працював увесь час однаково).

(20 хв = год. Якщо човен за год пройшов 8 км, то за 1 год — 8 • 3 = 24 (км); 24 км/год — швидкість човна, з якою він йшов по озеру; 42 : 2 = 21 (км/год) — швидкість човна, коли він йшов річкою; 24 — 21 = 3 (км/год) — швидкість течії річки.)


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | IV. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.048 сек.