Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) Знайти.

м (10 см); т (500 кг); ц (20 кг); м (25 см);

год (12 хв); доби (6 год); року (4 міс).

 

б) Перевірити дію ділення множенням.

84 : 6 = 14; 96 : 8 = 14; 92 : 23 = 3; 102 : 17 = 6.

в) Периметр прямокутника 44 см, площа — 72 см2. Знайти довжину його сторін. Яка відповідь із наведених правильна? (4 см і 18 см.)

9 см і 10 см 1 см і 21 см 20 см і 2 см

24 см і 3 см 4 см і 18 см 16 см і 6 см

2. Завдання для опитування.

а) Довжина ділянки прямокутної форми 300 м, ширина становить довжини. Знайти периметр і площу прямокутника. (720 м, 18000 м2).

Додатково дізнатися, скільки картоплі висадили на цій ділянці, якщо садили з розрахунку 200 г на 1 м2. (3600 кг)

б) 2 доби : 6 (8 год) 1 т 2 ц : 2 ц (6)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 2 | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.