І. Контроль, корекція та закріплення знань.
1. Усні обчислення.
а) Знайти.
м (10 см); т (500 кг); ц (20 кг); м (25 см);
год (12 хв); доби (6 год); року (4 міс).
б) Перевірити дію ділення множенням.
84 : 6 = 14; 96 : 8 = 14; 92 : 23 = 3; 102 : 17 = 6.
в) Периметр прямокутника 44 см, площа — 72 см2. Знайти довжину його сторін. Яка відповідь із наведених правильна? (4 см і 18 см.)
9 см і 10 см 1 см і 21 см 20 см і 2 см
24 см і 3 см 4 см і 18 см 16 см і 6 см
2. Завдання для опитування.
а) Довжина ділянки прямокутної форми 300 м, ширина становить довжини. Знайти периметр і площу прямокутника. (720 м, 18000 м2).
Додатково дізнатися, скільки картоплі висадили на цій ділянці, якщо садили з розрахунку 200 г на 1 м2. (3600 кг)
б) 2 доби : 6 (8 год) 1 т 2 ц : 2 ц (6)
Читайте також: - I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|