Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 2

1) Площа прямокутника 54 см2, довжина — 9 см. Обчисли площу ква­драта, сторона якого дорівнює ширині цього прямокутника.

2) 8235 : 3

Картка 3

1) Площа прямокутника 48 см2, ширина 6 см. Обчисли периметр пря­мокутника.

Вказівка. У першій дії знайди довжину прямокутника за даною пло­щею і шириною. У другій дії знайди його периметр.

2) 5264 : 7

Картка 1

1) Площа прямокутника 32 см2, довжина — 8 см. Обчисли площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру прямокутника.

2) 473832 : 9

Картка 2

1) Площа прямокутника 54 см2, довжина — 9 см. Обчисли площу ква­драта, сторона якого дорівнює ширині цього прямокутника.

2) 8235 : 3

Картка 3

1) Площа прямокутника 48 см2, ширина 6 см. Обчисли периметр пря­мокутника.

Вказівка. У першій дії знайди довжину прямокутника за даною пло­щею і шириною. У другій дії знайди його периметр.

2) 5264 : 7


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 553—561).

Мета. Закріплювати вміння ділити багатоцифрові числа на одноцифро­ві. Повторити способи перевірки дії ділення. Вправляти учнів у розв'язуванні задач на зведення до одиниці.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 553

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст уроку | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.