Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Підсумок уроку.

24 м

— Яка площа поля зайнята капустою? Картоплею? (Відповідь: 60м2; 180 м2).


Картка 1

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням. Склади вираз.

Перевір за схемою: o-(o:o + o:o).

2) Додатково дізнайся, на скільки арів площа городу більша від пло­щі саду.

Картка 2

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням.

2) Склади вираз за схемою: o — (o:o +o:o).

Картка 3

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням за планом.

а) Скільки арів займав двір?

б) Яка площа саду?

в) Яка площа двору і саду разом?

г) Яка площа городу?


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 820

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | Картка 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.127 сек.