1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням. Склади вираз.
Перевір за схемою: o-(o:o + o:o).
2) Додатково дізнайся, на скільки арів площа городу більша від площі саду.
Картка 2
1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням.
2) Склади вираз за схемою: o — (o:o +o:o).
Картка 3
1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням за планом.
а) Скільки арів займав двір?
б) Яка площа саду?
в) Яка площа двору і саду разом?
г) Яка площа городу?
Картка 1
1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням. Склади вираз.
Перевір за схемою: o-(o:o + o:o).
2) Додатково дізнайся, на скільки арів площа городу більша від площі саду.
Картка 2
1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням.
2) Склади вираз за схемою: o — (o:o +o:o).
Картка 3
1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням за планом.
а) Скільки арів займав двір?
б) Яка площа саду?
в) Яка площа двору і саду разом?
г) Яка площа городу?
№ уроку_______ Дата_________
Тема. Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Задачі, аналогічні задачам на спільну роботу. Ділення іменованих чисел (№№ 506—513).
Мета. Ознайомити учнів із знаходженням однієї із сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Вправляти учнів у розв'язуванні задач, аналогічних до задач на спільну роботу. Вчити учнів ділити іменоване число на іменоване.