Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 1

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням. Склади вираз.

Перевір за схемою: o-(o:o + o:o).

2) Додатково дізнайся, на скільки арів площа городу більша від пло­щі саду.

Картка 2

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням.

2) Склади вираз за схемою: o — (o:o +o:o).

Картка 3

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням за планом.

а) Скільки арів займав двір?

б) Яка площа саду?

в) Яка площа двору і саду разом?

г) Яка площа городу?

 

Картка 1

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням. Склади вираз.

Перевір за схемою: o-(o:o + o:o).

2) Додатково дізнайся, на скільки арів площа городу більша від пло­щі саду.

Картка 2

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням.

2) Склади вираз за схемою: o — (o:o +o:o).

Картка 3

1) Прочитай задачу. Розв'яжи її діями з поясненням за планом.

а) Скільки арів займав двір?

б) Яка площа саду?

в) Яка площа двору і саду разом?

г) Яка площа городу?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Знаходження однієї із сторін прямокутника за його площею і відо­мою другою стороною. Задачі, аналогічні задачам на спільну ро­боту. Ділення іменованих чисел (№№ 506—513).

Мета. Ознайомити учнів із знаходженням однієї із сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Вправляти учнів у розв'язуванні задач, аналогічних до задач на спільну роботу. Вчити учнів ділити іменоване число на іменоване.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 574

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Підсумок уроку. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.