Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1. Вправа 506.

2. 48 : 3 • 4 (64) 48 : 4 • 5 (60)

48 : 2 – 3 (72) 48 : 6 • 9 (72)

3. а) Довжина ділянки прямокутної форми 5 м, ширина — 4 м. Знайти площу ділянки. (20м2)

б) Довжина прямокутника 10 м, ширина — на 2 м менша. Знайти площу прямокутника. (80 м2)

в) Довжина прямокутника 10 м, ширина становить довжини. Яка площа прямокутника? (50 м2)

г)* Площа квадрата 49 м2. Знайти сторону квадрата. (7 м)

2. Завдання для опитування (групами).

Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань)

1) Прямокутник і квадрат мають однакову площу. Довжина прямо­кутника 12 м, а ширина — у 4 рази менша. Знайди сторону квадрата. Вказівка. Під час знаходження сторони квадрата подумай, яке число при множенні само на себе дає число, що виражає площу квадрата. (6 м)

2) 24т 9ц : 3 = (8 т 3 ц)

Картка 2 (для учнів із достатнім рівнем знань)

1) Площа ділянки 72 ари. ділянки займає сад, а — город. Яку площу займають сад і город разом? (36 а)

2) 4 грн. 20 к. : 7 (60 к.)

Картка 3 (для учнів із середнім та початковим рівнем знань)

1) Побудуй прямокутник зі сторонами 3 см 5 мм і 8 см 5 мм. Обчисли його периметр і площу. (24 см; 2975 мм2)

2) 5 грн. 15 к. • 5 (25 грн. 75 к.)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 1 | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.