2. Закріплення нового матеріалу за вправою № 508 (2).
3. Задача 511*.
Розглянути її з усім класом
— Що потрібно мати, щоб знайти площу прямокутника? (Довжину і ширину). Чи відомі вони нам? (Ні.) Уявімо собі, що ми обчислили довжину і ширину. Зобразимо їх відрізками.
— Що нам відомо про них?
- Чи можемо ми обчислити суму довжини і ширини?
- Скільки дециметрів припадає на довжину і ширину Разом? (24 : 2 = 12 (дм)). Що треба зробити з довжиною, щоб вона була такою, як ширина? (Відняти 4 дм.)
- То скільки дециметрів припадає на 2 однакових відрізки? (12 – 4 = 8 (см).) А на один з них? (8 : 2 = 4 (дм).) Що ми дізналися? (ширину)
- Що тепер можна визначити? (Довжину. 4 + 4 = 8 (см).) А тепер обчислимо площу: 8 • 4 = 32 (дм2).