Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя за вправою № 508 (1).

2. Закріплення нового матеріалу за вправою № 508 (2).

3. Задача 511*.

Розглянути її з усім класом

— Що потрібно мати, щоб знайти площу прямокутника? (Довжину і ширину). Чи відомі вони нам? (Ні.) Уявімо собі, що ми обчислили дов­жину і ширину. Зобразимо їх відрізками.

— Що нам відомо про них?

- Чи можемо ми обчислити суму довжини і ширини?

- Скільки дециметрів припадає на довжину і ширину Разом? (24 : 2 = 12 (дм)). Що треба зробити з довжиною, щоб вона була такою, як ширина? (Відняти 4 дм.)

- То скільки дециметрів припадає на 2 однакових відрізки? (12 – 4 = 8 (см).) А на один з них? (8 : 2 = 4 (дм).) Що ми дізналися? (ширину)

- Що тепер можна визначити? (Довжину. 4 + 4 = 8 (см).) А тепер обчислимо площу: 8 • 4 = 32 (дм2).


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 784

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | III. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.