Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Розвиток математичних знань.

1. Задача № 507.

Під час повторення змісту задачі вчитель на дошці заповнює таблицю:

 

Загальна маса сіна на ? днів Маса сіна на 1 день К-сть днів Всього сіна  
450 кг 14 кг зебрам
8 кг ламам

2. Ділення іменованих чисел. Вправа 510.

Вчитель звертає увагу учнів на те, що при діленні 36 т 9 ц на 3 ц ми дізнаємося, скільки разів 3 ц вміщається у числі 36 т 9 ц. Запис. 36 т 9 ц : 3 ц = 123

4 ц 8 кг : 8 кг = 408 кг : 8 кг = 51

15 км 250 м : 5 м = 3050

6 м 24 см : 4 см = 156

IV. Підсумок уроку.

— Знайдіть довжину прямокутника, якщо площа його 60 м2, а ширина 4 м.

— Знайдіть ширину прямокутника, якщо площа 48 м2, а довжина 8 м.


Картка 1

1) Прямокутник і квадрат мають однакову площу. Довжина прямо­кутника 12 м, а ширина — у 4 рази менша. Знайди сторону квадрата. Вказівка. Під час знаходження сторони квадрата подумай, яке число при множенні само на себе дає число, що виражає площу квадрата.

2) 24т 9ц : 3 =


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  9. II. Розвиток математичних знань учнів.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | Картка 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.