Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Підсумок уроку.

— За малюнком на с. 96 дайте відповіді на запитання. Яка маса 5 овець і 3 поросят? (390 кг) На скільки кілограмів вівця легша від бичка? (На 420 кг) Маса скількох овець буде дорівнювати масі одного бичка? (8)


№ 1

1) Сторона рівностороннього шестикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього шестикутника.

2) 9000 – 75663 : 9

№ 2

1) Сторона рівностороннього п'ятикутника 16 см. Знайти площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру цього п'ятикутника.

2) 20000 - 58849 : 7

№ 1

1) Сторона рівностороннього шестикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього шестикутника.

2) 9000 – 75663 : 9

№ 2

1) Сторона рівностороннього п'ятикутника 16 см. Знайти площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру цього п'ятикутника.

2) 20000 - 58849 : 7

№ 1

1) Сторона рівностороннього шестикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього шестикутника.

2) 9000 – 75663 : 9

№ 2

1) Сторона рівностороннього п'ятикутника 16 см. Знайти площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру цього п'ятикутника.

2) 20000 - 58849 : 7

№ 1

1) Сторона рівностороннього шестикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього шестикутника.

2) 9000 – 75663 : 9

№ 2

1) Сторона рівностороннього п'ятикутника 16 см. Знайти площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру цього п'ятикутника.

2) 20000 - 58849 : 7

№ 1

1) Сторона рівностороннього шестикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього шестикутника.

2) 9000 – 75663 : 9

№ 2

1) Сторона рівностороннього п'ятикутника 16 см. Знайти площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру цього п'ятикутника.

2) 20000 - 58849 : 7

№ 1

1) Сторона рівностороннього шестикутника дорівнює 8 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього шестикутника.

2) 9000 – 75663 : 9

№ 2

1) Сторона рівностороннього п'ятикутника 16 см. Знайти площу ква­драта, периметр якого дорівнює периметру цього п'ятикутника.

2) 20000 - 58849 : 7


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ділення на 10, 100, 1000 з остачею. Задачі на спільну роботу (№№ 629-639).

Мета. Ознайомити учнів із діленням на 10, 100, 1000 з остачею. Закріп­лювати вміння учнів розв'язувати задачі на спільну роботу та діли­ти багатоцифрові числа на одноцифрові.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) Вправа 629.

б) Вправа 630.

в) 3 двох сіл одночасно виїхали назустріч один одному два мотоцикліс­ти. Швидкість першого мотоцикліста 40 км/год, другого — 50 км/год. Яка відстань між селами, якщо вони зустрілися через 2 год? (180 км.)

Завдання для опитування за варіантами.

Варіант 1

1) 16 ц 08 кг : 4 (4 ц 02 кг); 6 ц : 4 кг (150)

2) (14234 – 8798) : 6 (906)

Варіант 2

1) 6 кг 375 г : 5 (1 кг 275 г); 12 ц : 30 кг (40)

2) 92184 – 8272 : 8 (91150)


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 904

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань. | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.