МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
II. Розвиток математичних знань.1. Творча робота над задачами. 1) Задача № 737. Під час повторення змісту задачі вчитель заповнює заздалегідь накреслену таблицю.
Бесіда вчителя. — Ми вже багато разів записували зміст задач у таблицю. Зміст був різний: про вартість покупки, про рух, про спільну роботу. Тому назви стовпців таблиці щоразу записувалися по-різному. Але у кожній з цих таблиць йдеться про три величини, які пов'язані між собою (ціна, кількість, вартість або швидкість, час, відстань). У нашій задачі — це місткість однієї каністри, кількість каністр, загальна кількість гасу. У всіх задачах, якщо числове значення першої величини помножити на числове значення другої, отримаємо числове значення третьої величини (якщо ціну помножимо на кількість, одержимо вартість; якщо швидкість помножимо на час, отримаємо відстань). У нашій задачі: якщо місткість однієї каністри помножити на кількість каністр, отримаємо загальну кількість гасу. А якщо відома кількість каністр і загальна кількість гасу, то можна знайти місткість однієї каністри: 72 : 4 = 18 (л). Коли відома місткість однієї каністри (18 л) і загальна кількість гасу (54 л), знайдемо кількість каністр: 54 : 18 = 3 (к.) (Відповідь: 3 каністри.) 2) Задача 738 — з коментуванням. Зараз ми розв'яжемо задачу іншого типу, ніж попередня, але її зміст теж можна внести у подібну таблицю. Ви мені допоможете правильно розмістити у ній числа (таблиця заздалегідь накреслена на дошці).
Після короткого запису задачі в таблиці учні порівнюють дану таблицю з попередньою, розв'язують задачу коментовано діями з поясненням. (Відповідь: 3 каністри, 2 каністри.) 3) Задача 739 — самостійно. Учні порівнюють таблиці задач № 738 і № 739 і складають задачу про ящики з помідорами, які відправили зі складу у перший і другий магазини. 2. Розв'язування рівнянь і нерівностей. а) Вправу № 740 виконати самостійно з наступною перевіркою. (х = 4800; х = 10.) б) Вправу 741 виконати коментовано. 3. Робота над обчисленням і порівнянням виразів. а) У вправі № 742 першу пару виразів обчислити і порівняти результати колективно, інші — самостійно. б) Виконуючи № 743, звернути увагу учнів на те, які закони множення використовували у ході обчислення (переставний і сполучний). (6400, 7200, 18000, 12800.) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|