МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
II. Розвиток математичних знань.1. Творча робота над задачами. 1) Задача № 737. Під час повторення змісту задачі вчитель заповнює заздалегідь накреслену таблицю.
Бесіда вчителя. — Ми вже багато разів записували зміст задач у таблицю. Зміст був різний: про вартість покупки, про рух, про спільну роботу. Тому назви стовпців таблиці щоразу записувалися по-різному. Але у кожній з цих таблиць йдеться про три величини, які пов'язані між собою (ціна, кількість, вартість або швидкість, час, відстань). У нашій задачі — це місткість однієї каністри, кількість каністр, загальна кількість гасу. У всіх задачах, якщо числове значення першої величини помножити на числове значення другої, отримаємо числове значення третьої величини (якщо ціну помножимо на кількість, одержимо вартість; якщо швидкість помножимо на час, отримаємо відстань). У нашій задачі: якщо місткість однієї каністри помножити на кількість каністр, отримаємо загальну кількість гасу. А якщо відома кількість каністр і загальна кількість гасу, то можна знайти місткість однієї каністри: 72 : 4 = 18 (л). Коли відома місткість однієї каністри (18 л) і загальна кількість гасу (54 л), знайдемо кількість каністр: 54 : 18 = 3 (к.) (Відповідь: 3 каністри.) 2) Задача 738 — з коментуванням. Зараз ми розв'яжемо задачу іншого типу, ніж попередня, але її зміст теж можна внести у подібну таблицю. Ви мені допоможете правильно розмістити у ній числа (таблиця заздалегідь накреслена на дошці).
Після короткого запису задачі в таблиці учні порівнюють дану таблицю з попередньою, розв'язують задачу коментовано діями з поясненням. (Відповідь: 3 каністри, 2 каністри.) 3) Задача 739 — самостійно. Учні порівнюють таблиці задач № 738 і № 739 і складають задачу про ящики з помідорами, які відправили зі складу у перший і другий магазини. 2. Розв'язування рівнянь і нерівностей. а) Вправу № 740 виконати самостійно з наступною перевіркою. (х = 4800; х = 10.) б) Вправу 741 виконати коментовано. 3. Робота над обчисленням і порівнянням виразів. а) У вправі № 742 першу пару виразів обчислити і порівняти результати колективно, інші — самостійно. б) Виконуючи № 743, звернути увагу учнів на те, які закони множення використовували у ході обчислення (переставний і сполучний). (6400, 7200, 18000, 12800.) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|