Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) Гра "Хто швидше?"

  години  
  доби  
  кілометра  
  метра  
  року  
  кілограма  
  дециметра  
  хвилини  

У грі беруть участь 2 команди, по 8 учнів у кожній. Учні першої команди записують відповіді по черзі у лівому стовпчику, а другої — у правому.

б) Периметр прямокутника 34 м, а його ширина 7 м. Знайдіть довжину прямокутника. (34 : 2 — 7 = 10 см.)

2. Завдання для опитування учнів.

а) Першого дня в майстерні пошили 4 костюми, а другого — 5 таких костюмів. Всього витратили 36 м тканин. Скільки метрів тканини витра­тили першого дня? (Відповідь: 16 м.)

б) Знайти значення виразу.

273 663 : 9 + 720 • 700 (534407.)

Картки для опитування

№ 1

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 320 деталей. Один робітник працював 6 год, а другий — 2 год. Скільки деталей виготовив перший робітник? (Відповідь: 240 деталей.)

2) Знайди значення виразу.

212 849 : 7 + 3 200 • 80 (286407)

№ 2

1) Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготови­ли разом 460 деталей. Один робітник працював 7 год, а другий — 3 год. Скільки деталей виготовив перший робітник? (Відповідь: 322 деталі.)

2) Знайди значення виразу.

2400 • 90 – 182442 : 6 (185593)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 547

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.