Тема. Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух
Мета: ознайомити учнів з розв’язанням задач на зустрічний рух двох тіл; удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: картки й таблиці для усної лічби, предметні малюнки, креслення умов задач.
ПЛАН УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усні обчислення
• Порівняти фігури з однаковими значеннями.
• Розв’язати приклади.
• Обчислити.
1 ц : 2; 1 т : 5; 3 кг : 6; 1 грн. 20 к. : 20; 1 т : 25.
• Розв’язання задач.
1) Від ялини і дуба, відстань між якими 2 км, назустріч одне одному рухаються котик і песик. Котик пройшов до зустрічі з песиком 800 м. Яку відстань до зустрічі пройшов песик?
2) Від одного дуба у протилежних напрямах почали рухатись їжак та білка. Їжак до своєї нори подолав відстань у 250 м, білка до свого дупла — 750 м. Яка відстань між норою їжачка та дуплом білочки?