Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема. Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух

Мета: ознайомити учнів з розв’язанням задач на зустрічний рух двох тіл; удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки й таблиці для усної лічби, предметні малюнки, креслення умов задач.

ПЛАН УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

• Порівняти фігури з однаковими значеннями.

• Розв’язати приклади.

• Обчислити.

1 ц : 2; 1 т : 5; 3 кг : 6; 1 грн. 20 к. : 20; 1 т : 25.

• Розв’язання задач.

1) Від ялини і дуба, відстань між якими 2 км, назустріч одне одному рухаються котик і песик. Котик пройшов до зустрічі з песиком 800 м. Яку відстань до зустрічі пройшов песик?

 

 

2) Від одного дуба у протилежних напрямах почали рухатись їжак та білка. Їжак до своєї нори подолав відстань у 250 м, білка до свого дупла — 750 м. Яка відстань між норою їжачка та дуплом білочки?


Читайте також:

  1. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  2. Абсолютна величина можливих значень
  3. Агроценоз як система.
  4. Алгоритм знаходження ДДНФ (ДКНФ) для даної булевої функції
  5. Алгоритм знаходження найбільшого та найменшого
  6. Алгоритм знаходження оптимального плану
  7. Алгоритм знаходження початкового опорного плану
  8. Алгоритм розв’язання задачі
  9. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі




Переглядів: 794

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Підсумки урок | II. Розвиток математичних умінь учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.