![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм знаходження початкового опорного плану1.Складаємо початкову жорданову таблицю для задачі (2.6) – (2.8).
Якщо усі (стовпчик вільних членів) додатні, то опорний план знайдено: Якщо 2.Припустимо, що серед вільних членів є від’ємне число 3.Нехай у 4.Для цих пар знаходимо так звані симплексні відношення, поділивши вільний член на відповідний коефіцієнт із рядка 5.Знаходимо найменше симплексне відношення: 6.В якості розв’язуючого елемента приймаємо 7.В сприятливому випадку розв’язуючим елементом може виявитися елемент 8.Аналогічно перетворюємо і всі інші від’ємні елементи стовпчика вільних членів. За скінченне число кроків або отримаємо опорний план, або переконаємося, що задача немає розв’язку. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|