МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алгоритм знаходження початкового опорного плану1.Складаємо початкову жорданову таблицю для задачі (2.6) – (2.8).
Якщо усі (стовпчик вільних членів) додатні, то опорний план знайдено: Якщо , то - опорний план 2.Припустимо, що серед вільних членів є від’ємне число . Проглядаємо стрічку з номером . Якщо у цій стрічці всі елементи невід’ємні , то система обмежень визначає пустий многогранник, нерівності несумісні, задача розв’язку немає. 3.Нехай у - ій стрічці елемент ‑ від’ємний. Таких елементів може бути декілька. Проглядаємо елементи стовпчика з номером і елементи стовпчика вільних членів, порівнюючи їх попарно (в одній стрічці). Фіксуємо тільки ті пари, у яких однакові знаки. 4.Для цих пар знаходимо так звані симплексні відношення, поділивши вільний член на відповідний коефіцієнт із рядка , тобто . Отримані симплексні відношення, завжди будуть додатними. 5.Знаходимо найменше симплексне відношення: 6.В якості розв’язуючого елемента приймаємо - елемент -го стовпчика, що розміщений в рядку з мінімальним симплексним відношенням. З цим елементом робимо один крок модифікованих жорданових перетворень. 7.В сприятливому випадку розв’язуючим елементом може виявитися елемент . Тоді в результаті одного кроку новий вільний член в -ій стрічці виявиться додатнім, а решта збережуть свої знаки. Якщо розв’язуючий елемент виявиться в іншому рядку, то робимо один крок МЖВ і знову звертаємося до -го рядка, оскільки вільний член в ньому залишиться від’ємним. Так продовжуємо роботу з -им рядком до тих пір поки розв’язуючий елемент не виявиться елементом -го рядка. 8.Аналогічно перетворюємо і всі інші від’ємні елементи стовпчика вільних членів. За скінченне число кроків або отримаємо опорний план, або переконаємося, що задача немає розв’язку. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|