Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове

— Тепер ми пливемо до берегів Індії. Там живе слоненятко Амат. Воно навчилося добре виконувати фізичні вправи. А вам пропонує навчитись ділити круглі числа на одноцифрові.

• Розглянути записи і пояснити обчислення (№ 613 (1)).

• Коментоване розв’язання прикладів № 613 (2).

2. Фізкультхвилинка

3. Розв’язання задачі

— Повертаємось до берегів Азії. Тигренятко Аматі при ніс нам завдання.

Задача

Від двох берегів ріки одночасно пливли назустріч один одному два крокодили. Перший плив зі швидкістю 7 км/год., другий — 8 км/год. Вони зустрілись через 3 години. Яка відстань між берегами ріки?

Коментоване розв’язання задачі за кресленням.

 

 

4. Обчислення площі поверхні розгортки прямокутного паралелепіпеда

— Повернулись ми назад, але нової землі не побачили, та коли ми були в подорожі, прийшла для нас посилка.

Щоб дізнатись, що там, ми повинні обчислити площу поверхні цієї розгортки (вчитель згадує з дітьми, як називається це тіло, яку геометричну фігуру має кожна грань паралелепіпеда, як обчислити площу однієї грані, а потім і всіх граней)

Спочатку учні обчислюють площу двох граней.

5 · 3 · 2 = 30 (см2) — площа двох однакових граней.

5 · 2 · 2 = 20 (см2) — площа ще двох однакових граней.

3 · 2 · 2 = 12 (см2) — площа ще двох однакових граней.

30 + 20 + 12 = 62 (см2) — площа розгортки прямокутного паралелепіпеда.


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  6. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  7. II. Розвиток математичних знань учнів.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 906

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
I. Актуалізація знань учнів | III. Підсумки уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.