МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II. Вивчення нового матеріалу.1. Пояснення вчителя за вправою 939. 2. Закріплення вивченого матеріалу. Вправа 940. Перший вираз обчислити із записом на дошці. 280 км 896 м : 44 = 6 км 384 м (4 т 537кг; 1707; 4 грн. 95 к.) III. Розвиток математичних знань. 1. Задача 942. Учні самостійно розв'язують задачу виразом. 2. Читання виразів і усне знаходження їх значень. Вправа 943. (8500; 150; 360; 0) 3. Знаходження значення виразу. 98765 + 25326 : 63 - 24 • 98 (96815) IV. Підсумок уроку. Усно. 7 • 500 + 40000 : 4 – 13000 (500) № 1 1. 23227 : 54 279372:62 2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз. № 2 1) 70090 : 73 6424:73 2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз. № 1 1. 23227 : 54 279372:62 2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз. № 2 1) 70090 : 73 6424:73 2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз. № 1 1. 23227 : 54 279372:62 2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз. № 2 1) 70090 : 73 6424:73 2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз. № 1 1. 23227 : 54 279372:62 2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз. № 2 1) 70090 : 73 6424:73 2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз. № 1 1. 23227 : 54 279372:62 2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз. № 2 1) 70090 : 73 6424:73 2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз. № 1 1. 23227 : 54 279372:62 2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз. № 2 1) 70090 : 73 6424:73 2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз. № уроку_______ Дата_________ Тема. Сумісні дії з багатоцифровими числами. Задачі на спільну роботу. Рівняння (№№ 946-952). Мета. Вправляти учнів у знаходженні значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на спільну роботу. Удосконалювати вміння розв'язувати рівняння. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||
|