І. Контроль, корекція та закріплення знань.
1. Усні обчислення.
У грі беруть участь 2 команди, по 3 учні в кожній.
2) 1 т • 25 (25 т); 1т : 25 (40 кг); 1 т : 25 кг (40); 1 т – 25 кг (975 кг)
3) Маса частини дині становить 400 г. Яка маса дині? (2000 г =2кг)
Яка маса дині? (1500 г = 1 кг 500 г)
2. Завдання для опитування.
1. Виконати ділення. 45250 : 52 (870, ост. 10) 17472: 52 (336)
2. Одне число х, а друге — у 5 разів більше. Знайти суму цих чисел, склавши вираз.
Картки для опитування
№ 1
1. 23227 : 54 (430, ост. 7) 279372:62 (4506)
2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз.
№ 2
1) 70090 : 73 (960, ост. 10) 6424:73 (88)
2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз.
Читайте також: - I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|