Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

У грі беруть участь 2 команди, по 3 учні в кожній.

2) 1 т • 25 (25 т); 1т : 25 (40 кг); 1 т : 25 кг (40); 1 т – 25 кг (975 кг)

3) Маса частини дині становить 400 г. Яка маса дині? (2000 г =2кг)

Яка маса дині? (1500 г = 1 кг 500 г)

2. Завдання для опитування.

1. Виконати ділення. 45250 : 52 (870, ост. 10) 17472: 52 (336)

2. Одне число х, а друге — у 5 разів більше. Знайти суму цих чисел, склавши вираз.

Картки для опитування

№ 1

1. 23227 : 54 (430, ост. 7) 279372:62 (4506)

2. Одне число а, друге — у 10 разів менше. Знайди різницю цих чисел, склавши вираз.

№ 2

1) 70090 : 73 (960, ост. 10) 6424:73 (88)

2. Одне число х, а друге — на 25 більше. Знайди добуток цих чисел, склавши вираз.


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 673

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 1 | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.