Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1. Гра "Ланцюжок".

2. Обчислити.

доби = o год; год = o хв; хв = o с; року = o міс.

3. Один оператор набирає на комп'ютері за день 20 сторінок, а дру­гий — 30 сторінок. Скільки сторінок на комп'ютері наберуть обидва опе­ратори за 6 днів, якщо працюватимуть разом? (Відповідь: 300 сторінок.)

4* Сашко був у таборі з 15 липня до 7 серпня включно. Скільки днів був Сашко у таборі? (В липні 31 день.) (Сашко у липні не був у таборі 14 днів; 31 — 14 = 17 (дн.) — хлопчик був у таборі в липні; 17 +7 = 24 (дн.) — всього був Сашко у таборі. Відповідь: 24 дні.)

2. Завдання для опитування учнів (диференційоване).

Задача. З автовокзалу в протилежних напрямках виїхали одночасно 2 автобуси. Через 5 годин відстань між ними була 650 км. Знайти швидкість другого автобуса, якщо швидкість першого — 60 км/год.


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Розвиток математичних знань учнів. | Картка 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.