Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Вправа № 800.

2) 4 т : 8 (5 ц) 1 дм : 2 см (5)

1 м : 5 (2 дм) 5 см : 50 мм (1)

3) а) Довжина прямокутника 15 м, ширина 4 м. Знайти периметр і пло­щу прямокутника. (38 м, 60 м2.)

б) Площа прямокутника 90 м2, ширина 5 м. Яка довжина прямокут­ника? (18 м.)

в) Периметр прямокутника 24 м, довжина 9 м. Яка його ширина? (3м.)

2. Завдання для опитування (диференційоване).

Картка 1 (для учнів із високим рівнем знань)

1) Довжина вулиці 600 м, а ширина 15 м. За перший тиждень покрили 2/3 площі вулиці. Скільки всього тонн асфальту потрібно для того, щоб покрити решту вулиці, якщо на кожні 100 м2 потрібно 4 т асфальту? (Відповідь: 1200 т.)

1) 600 • 15 = 9000 (м2) — площа всієї вулиці;

2) 9000 : 3 • 2 = 6000 (м2) — вулиці покрили першого тижня;

3) 9000 — 6000 = 3000 (м2) — вулиці залишилося покрити;

4) 3000: 100 = 30 (разів) — потрібно взяти по 4 т;

5) 4 • 30 = 120 (т) — потрібно, щоб покрити решту вулиці.

2) Площа квадрата 25 м2. Знайди його периметр. (Відповідь: 20м.)

Картка 2 (для решти учнів)

1) Довжина вулиці 900 м, а ширина 15 м. За перший тиждень покрили площі вулиці. Яку площу вулиці залишилося асфальтувати? (Відповідь: 8100 м2.)

2) Периметр квадрата 48 м. Знайди його площу. (Відповідь: 144 м2.)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 2 | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.