Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?

Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?

Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?

Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій (№№ 773—780).

Мета. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати, складати і порівню­вати задачі на пропорційне ділення. Закріплювати вміння учнів ділити з остачею трицифрові числа на двоцифрові круглі числа. Вправляти учнів у знаходженні значень виразів на порядок вико­нання дій.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) Виконати ділення з остачею.

45 : 4 (11, ост. 1); 76:8(9, ост. 4);

64 : 15 (4, ост. 4); 259 : 50 (5, ост. 9).

б) Чи правильно виконано ділення з остачею?

40 : 6 = 6 (ост. 4) (Так.) 60 : 25 = 1 (ост. 35) (Ні.)

25 : 70 = 6 (ост. 15) (Ні.)

в) На заправку автомобілів першого дня витратили 4 бочки бензину, а другого — 3 бочки. Усього витратили 1400 л бензину. Скільки літрів бензину в 1 бочці? (200 л.) Скільки літрів бензину витратили першою дня? (800 л.) Скільки літрів бензину витратили другого дня? (600 л.) На дошці заздалегідь виконати короткий запис задачі у таблиці.

2. Завдання для опитування.

а) Скласти за таблицею задачу і розв'язати її діями з поясненням.

  К-сть квартир Кількість Всього
  в 1 будинку будинків квартир
Великі будинки   Малі будинки   ?    

Здали 3280 квартир у великих і малих будинках. Було 20 великих будинків, по 125 квартир в кожному, і 60 малих будинків. Скільки квартир було в кожному малому будинку?

1) 125 • 20 = 2500 (кв.);

2) 3280 - 2500 = 780 (кв.);

3) 780: 60 = 13 (кв.).

б) Варіант 1 Варіант 2

371000 • 20 + 630 : 70 (7420009) (810 : 90 + 640 : 80) • 300 (5100)


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 1 | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.