Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?

Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?

Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?

Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій (№№ 773—780).

Мета. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати, складати і порівню­вати задачі на пропорційне ділення. Закріплювати вміння учнів ділити з остачею трицифрові числа на двоцифрові круглі числа. Вправляти учнів у знаходженні значень виразів на порядок вико­нання дій.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

а) Виконати ділення з остачею.

45 : 4 (11, ост. 1); 76:8(9, ост. 4);

64 : 15 (4, ост. 4); 259 : 50 (5, ост. 9).

б) Чи правильно виконано ділення з остачею?

40 : 6 = 6 (ост. 4) (Так.) 60 : 25 = 1 (ост. 35) (Ні.)

25 : 70 = 6 (ост. 15) (Ні.)

в) На заправку автомобілів першого дня витратили 4 бочки бензину, а другого — 3 бочки. Усього витратили 1400 л бензину. Скільки літрів бензину в 1 бочці? (200 л.) Скільки літрів бензину витратили першою дня? (800 л.) Скільки літрів бензину витратили другого дня? (600 л.) На дошці заздалегідь виконати короткий запис задачі у таблиці.

2. Завдання для опитування.

а) Скласти за таблицею задачу і розв'язати її діями з поясненням.

  К-сть квартир Кількість Всього
  в 1 будинку будинків квартир
Великі будинки   Малі будинки   ?    

Здали 3280 квартир у великих і малих будинках. Було 20 великих будинків, по 125 квартир в кожному, і 60 малих будинків. Скільки квартир було в кожному малому будинку?

1) 125 • 20 = 2500 (кв.);

2) 3280 - 2500 = 780 (кв.);

3) 780: 60 = 13 (кв.).

б) Варіант 1 Варіант 2

371000 • 20 + 630 : 70 (7420009) (810 : 90 + 640 : 80) • 300 (5100)


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Картка 1 | II. Розвиток математичних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.