МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Картка 1Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль? Картка 2 За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчиня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня? Картка 1 Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль? Картка 2 За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчиня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня? Картка 1 Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль? Картка 2 За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчиня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня? Картка 1 Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль? № уроку_______ Дата_________ Тема. Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій (№№ 773—780). Мета. Удосконалювати вміння учнів розв'язувати, складати і порівнювати задачі на пропорційне ділення. Закріплювати вміння учнів ділити з остачею трицифрові числа на двоцифрові круглі числа. Вправляти учнів у знаходженні значень виразів на порядок виконання дій. Зміст уроку І. Контроль, корекція та закріплення знань. 1. Усні обчислення. а) Виконати ділення з остачею. 45 : 4 (11, ост. 1); 76:8(9, ост. 4); 64 : 15 (4, ост. 4); 259 : 50 (5, ост. 9). б) Чи правильно виконано ділення з остачею? 40 : 6 = 6 (ост. 4) (Так.) 60 : 25 = 1 (ост. 35) (Ні.) 25 : 70 = 6 (ост. 15) (Ні.) в) На заправку автомобілів першого дня витратили 4 бочки бензину, а другого — 3 бочки. Усього витратили 1400 л бензину. Скільки літрів бензину в 1 бочці? (200 л.) Скільки літрів бензину витратили першою дня? (800 л.) Скільки літрів бензину витратили другого дня? (600 л.) На дошці заздалегідь виконати короткий запис задачі у таблиці. 2. Завдання для опитування. а) Скласти за таблицею задачу і розв'язати її діями з поясненням.
Здали 3280 квартир у великих і малих будинках. Було 20 великих будинків, по 125 квартир в кожному, і 60 малих будинків. Скільки квартир було в кожному малому будинку? 1) 125 • 20 = 2500 (кв.); 2) 3280 - 2500 = 780 (кв.); 3) 780: 60 = 13 (кв.). б) Варіант 1 Варіант 2 371000 • 20 + 630 : 70 (7420009) (810 : 90 + 640 : 80) • 300 (5100) Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|