МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Картка 1Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль? 1) 115 + 92 = 207 (л) 2) 207 : 9 = 23 (л) 3) 92 : 23 = 4 (к.) 4) 9 - 4 = 5 (к.) Картка 2 За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчиня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня? 1) 10 + 15 = 25 (м) 2) 50 : 25 = 2 (м) 3) 10 • 2 = 20 (м) 4) 50 – 20 = 30 (м) II. Вивчення нового матеріалу. 1. Пояснення вчителя. Поділіть усно 260 на 50. (260 не ділиться на 50 без остачі.) Знайдіть найближче число до 260, яке ділиться на 50 (250), 250 : 50 = 5, тому 260 : 50 = 5 (ост. 10). Поділимо 285 на 30 усно другим способом. Знаходимо частку послідовним діленням на 10 і 3. 285 : 30 = 285 : (10 • 3) = 285 : 10 : 3 = 9 (ост. 15). 285 поділити на 10 буде 28 (остачу не знаходимо, але пам'ятаємо, що вона повинна бути меншою від 10). 28 : 3. Частка 9. Дізнаємося, скільки поділили. 30 • 9 = 270. Знайдемо остачу: 285 - 270 = 15. 2. Пояснення учнями ділення з остачею у вправах 764, 765. 3. Закріплення вивченого матеріалу. а) Із записом на дошці. 435 : 70 = 603 : 70 = 242 : 70 = б) Коментовано № 766 (два приклади). в) Самостійно — решту. (Відповідь: 8 (ост. 43), 5 (ост. 56), 8 (ост. 70), 8 (ост. 33), 3 (ост. 8).) г) Чи правильно виконали ділення з остачею? 263 : 30 = 7 (ост. 53) ІІІ. Розвиток математичних знань. 1. Робота над задачами. а) Задача № 768. Після виконання короткого запису учні задачу розв'язують самостійно. (Відповідь: 24 год, 36 год.) б) Учні, які швидше розв'язали задачу, працюють над задачею № 769. (22 т 5 ц = 225 ц; 2 т 5 ц = 25 ц; 225 : 25 = 9 (рейсів).) 2. Розв'язування рівнянь вправи 767 учні виконують самостійно. (х = 13600; х = 34, х = 700.) IV. Підсумок уроку. 85 : 21 (4, ост. 1); 35 : 16 (2, ост. 3) Картка 1 Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль? Картка 2 За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчиня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня? Картка 1 Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль? Картка 2 За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчиня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня? Картка 1 Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль? Картка 2 За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчиня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня? Читайте також:
|
||||||||
|