Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

1) 115 + 92 = 207 (л)

2) 207 : 9 = 23 (л)

3) 92 : 23 = 4 (к.)

4) 9 - 4 = 5 (к.)

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?

1) 10 + 15 = 25 (м)

2) 50 : 25 = 2 (м)

3) 10 • 2 = 20 (м)

4) 50 – 20 = 30 (м)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя. Поділіть усно 260 на 50. (260 не ділиться на 50 без остачі.) Знайдіть найближче число до 260, яке ділиться на 50 (250), 250 : 50 = 5, тому 260 : 50 = 5 (ост. 10).

Поділимо 285 на 30 усно другим способом. Знаходимо частку послідов­ним діленням на 10 і 3.

285 : 30 = 285 : (10 • 3) = 285 : 10 : 3 = 9 (ост. 15).

285 поділити на 10 буде 28 (остачу не знаходимо, але пам'ятаємо, що вона повинна бути меншою від 10). 28 : 3. Частка 9. Дізнаємося, скільки поділили. 30 • 9 = 270. Знайдемо остачу: 285 - 270 = 15.

2. Пояснення учнями ділення з остачею у вправах 764, 765.

3. Закріплення вивченого матеріалу.

а) Із записом на дошці.

435 : 70 = 603 : 70 = 242 : 70 =

б) Коментовано № 766 (два приклади).

в) Самостійно — решту. (Відповідь: 8 (ост. 43), 5 (ост. 56), 8 (ост. 70), 8 (ост. 33), 3 (ост. 8).)

г) Чи правильно виконали ділення з остачею? 263 : 30 = 7 (ост. 53)

ІІІ. Розвиток математичних знань.

1. Робота над задачами.

а) Задача № 768.

Після виконання короткого запису учні задачу розв'язують самостійно.

(Відповідь: 24 год, 36 год.)

б) Учні, які швидше розв'язали задачу, працюють над задачею № 769.

(22 т 5 ц = 225 ц; 2 т 5 ц = 25 ц; 225 : 25 = 9 (рейсів).)

2. Розв'язування рівнянь вправи 767 учні виконують самостійно.

(х = 13600; х = 34, х = 700.)

IV. Підсумок уроку.

85 : 21 (4, ост. 1); 35 : 16 (2, ост. 3)


Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?

Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?

Картка 1

Бензин був у 9 каністрах. У перший автомобіль заправили 92 л бензину, а в другий — 115 л. Скільки каністр бензину заправили в кожний автомобіль?

Картка 2

За перший тиждень кравчиня пошила 10 спідниць, а за другий — 15. На всі спідниці витратила 50 м тканини. Скільки метрів тканини кравчи­ня витратила першого тижня і скільки метрів тканини вона витратила другого тижня?


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 710

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція і закріплення знань. | Картка 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.