Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Виконай ділення з остачею. 7 : 4; 25 : 8; 33 : 5; 50 : 6; 76 : 9.

2) 5 м : 2 (25 дм); 7 кг : 2 (3500 г);

1 год : 6 (10 хв); 1 дм : 2 см (5);

1 год : 15 хв (4).

3) Довжина кімнати 6 м, а ширина дорівнює довжини. Знайти пло­щу кімнати. (18 м2)

4)* Знайти сторони кількох прямокутників, площа кожного з яких дорівнює 24 см2. (12м і 2м; 4м і 6м; 8м і 3м)

2. Завдання для опитування.

1) Подати ділене у вигляді суми зручних доданків і виконати ділення.

624 : 3; 220 : 5; 91 : 7.

2) (800 + 188) : 4.

Знайти значення виразу, застосувавши правило ді­лення суми на число.

3) Ширина поля 25 м, довжина — на 50 м більша. поля засіяно просом, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею? (Відповідь: 1500м2.)

Картки для опитування

№ 1

1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою? (Відповідь: 1000м2.)

2) 12 м 75 см – 4 (51м.)

№ 2

1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею? (350м2).

2) 6 м 60 см : 5 см (132)


Читайте також:

  1. I. Контроль і закріплення знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 738

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 1 | II. Вивчення нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.