І. Контроль, корекція та закріплення знань.
1. Усні обчислення.
1) Виконай ділення з остачею. 7 : 4; 25 : 8; 33 : 5; 50 : 6; 76 : 9.
2) 5 м : 2 (25 дм); 7 кг : 2 (3500 г);
1 год : 6 (10 хв); 1 дм : 2 см (5);
1 год : 15 хв (4).
3) Довжина кімнати 6 м, а ширина дорівнює довжини. Знайти площу кімнати. (18 м2)
4)* Знайти сторони кількох прямокутників, площа кожного з яких дорівнює 24 см2. (12м і 2м; 4м і 6м; 8м і 3м)
2. Завдання для опитування.
1) Подати ділене у вигляді суми зручних доданків і виконати ділення.
624 : 3; 220 : 5; 91 : 7.
2) (800 + 188) : 4.
Знайти значення виразу, застосувавши правило ділення суми на число.
3) Ширина поля 25 м, довжина — на 50 м більша. поля засіяно просом, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею? (Відповідь: 1500м2.)
Картки для опитування
№ 1
1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою? (Відповідь: 1000м2.)
2) 12 м 75 см – 4 (51м.)
№ 2
1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею? (350м2).
2) 6 м 60 см : 5 см (132)
Читайте також: - I. Контроль і закріплення знань учнів
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- I. Контроль, корекція та закріплення знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
- II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|