1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою?
2) 12 м 75 см – 4
№ 2
1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею?
2) 6 м 60 см : 5 см
№ 1
1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою?
2) 12 м 75 см – 4
№ 2
1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею?
2) 6 м 60 см : 5 см
№ 1
1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою?
2) 12 м 75 см – 4
№ 2
1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею?
2) 6 м 60 см : 5 см
№ 1
1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою?
2) 12 м 75 см – 4
№ 2
1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею?
2) 6 м 60 см : 5 см
№ уроку_______ Дата_________
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 544—552).
Мета. Закріплювати вміння учнів ділити багатоцифрові числа на одноцифрові, удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на зведення до одиниці. Вправляти учнів у діленні іменованих чисел.