Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Підсумок уроку.

Скільки цифр буде в частці?

928 : 4; 4215 : 5; 336584 : 4.


№ 1

1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою?

2) 12 м 75 см – 4

№ 2

1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею?

2) 6 м 60 см : 5 см

№ 1

1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою?

2) 12 м 75 см – 4

№ 2

1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею?

2) 6 м 60 см : 5 см

№ 1

1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою?

2) 12 м 75 см – 4

№ 2

1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею?

2) 6 м 60 см : 5 см

№ 1

1) Довжина поля 50 м, ширина — в 2 рази менша. поля засіяно житом, а решту — гречкою. Яку площу засіяно гречкою?

2) 12 м 75 см – 4

№ 2

1) Довжина поля 40 м, а ширина — в 4 рази менша. поля засіяно кукурудзою, а решту — пшеницею. Яку площу засіяно пшеницею?

2) 6 м 60 см : 5 см


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Ускладнені задачі на зведення до одиниці (№№ 544—552).

Мета. Закріплювати вміння учнів ділити багатоцифрові числа на одно­цифрові, удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на зве­дення до одиниці. Вправляти учнів у діленні іменованих чисел.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу. | Зміст уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.